Fysieke dartwinkels in Nederland

Overige topics die met darts te maken hebben
Alovenac
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 20:49

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Alovenac »

dunaart schreefCOLON
Alovenac schreefCOLON
dunaart schreefCOLONNog even een toelichting over sonny's darts. Ik kom hier altijd met veel plezier naartoe vanuit Brabant. Er is genoeg keus! Zonder problemen kan je daar verschillende sets uitproberen op de 3 dartbanen die ze in de winkel hebben. Tevens ook keus in sportprijzen. Ken zo geen andere winkel met grotere keus bedenken. Verder is de service goed. Ze laten je rustig alles bekijken zonder in je nek te hijgen of ze je kunnen helpen. Kennis van producten hebben ze.

ik geef deze winkel een 9. 1 punt eraf omdat het altijd beter kan ;)
Goed dat je dit even post. Wilde net gaan vragen hoe de service in deze winkel is (en de kennis qua producten). Vertrouwen in mijn huidige Barney pijlen is er echt af en wil even in een fysieke winkel naar mijn worp laten kijken en zodoende ook echt een passend setje aan laten schaffen.

Zo te zien ben ik daar dan aan het goede adres?
Ik heb er geen negatieve ervaringen meegemaakt en stap er zonder aarzeling graag binnen! Denk dat je niet teleurgesteld zult zijn!
Thank, qua prijs valt het ook wel mee zo te zien op de website (tuurlijk zijn fysieke dartwinkels wat duurder, maar een enorm groot prijsverschil zoals sommige dartwinkels hanteren zit er volgens mij niet in). En als ze mij daarbij een een goede pijl kunnen helpen voor mijn worp, heb ik het er graag voorover die paar eu extra. Vertrouwen in de Barney pijl is momenteel helemaal weg.
Jozjo180
Lid
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2015, 00:38

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Jozjo180 »

ook goede ervaringen met Sonny's darts.
Ze laten je idd even je gang gaan met testen en doen niet moeilijk.
2 keer geweest en 2 x met darts en flights, shafts enz naar huis. Een fysieke winkel is natuurlijk fijn maar dan moeten ze wel genoeg keuze hebben, nou dat hebben ze zeker!
Alovenac
Lid
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 20:49

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Alovenac »

Vandaag ook even naar Sonny's Darts gereden. Heerlijk relaxte winkel, personeel totaal niet opdringerig. Heb toch wel flink wat setjes geprobeerd en ook daarbij laten ze je met rust. Tussendoor beetje relaxt praten, kunnen je prima helpen met je probleem.

Uiteindelijk tevreden met een nieuw setje darts (Jamie Caven 25gr) naar huis gegaan!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Fred Raket »

Bestaat Pendon Darts nog wel ?
Moest pas in de Maartenskliniek zijn en reed er langs. leek wel uitgestorven daar..
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Diesel »

Op hun facebook is een maandje geleden nog een bericht geplaatst......dan zou je zeggen dat ze nog bestaan, althans een maand geleden nog wel.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
zonnebril
Lid
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2014, 13:37

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door zonnebril »

Vandaag even een bezoekje gezocht aan house of special sports in Utrecht.
Geen woorden voor....Wat een lul van een vent die Eigenaar....
Snel wegwezen daar.

Even doorgereden naar Fietsemaker Henk van de Kleut van dartshop Hoevelaken!
Geholpen zoals het hoort....Top winkel, jammer van het kleine assortiment.
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Diesel »

Hoezo een lul dan? Wat heeft ie gedaan?
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
zonnebril
Lid
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2014, 13:37

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door zonnebril »

oh...hij heb niks gedaan.
Hij straalt alleen in alles uit dat ie je eigenlijk niet wilt helpen.....
Als je niet een veel te duur setje bij hem koopt is hij niet behulpzaam.
Klantvriendelijkheid hoef je niet eens te zoeken want is ver niet te vinden....

Ik ben zelf ook ondernemer ..heb 14 man personeel, als er zich maar 1 half zo zou gedragen mocht ie naar het uwv.

Hoor het in de wandelgangen heel veel....onsympathieke man....jammer, hij heeft best een mooie winkel.
Gemiste kans...ik kom er nooit meer.

Neem een voorbeeld aan Sonny darts, heeft een nog veel groter pand als HOSS....
Die mensen draaien de boel ook rond.....als je daar eens 8 setjes probeert en ze niet koopt....hoor je niemand..Topwinkel
Gebruikers-avatar
erikje
Lid
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2016, 11:17

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door erikje »

Even over Prima Darts; leuke winkel, vriendelijke bediening, beperkt assortiment, maar wel de"goeie"spullen.
Laatst stormpunten laten zetten en een babbeltje gemaakt. leuke gozer.
Ze hebben trouwens een nieuw soort shaft ontwikkelt die "wegknikt", ik ga ze deze week proberen en zal er foto's en een verslag van maken.
Niet denken, maar gooien...
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Diesel »

Wat moet ik me voorstellen bij "wegknikt"? En welk voordeel zou dat hebben.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
Gebruikers-avatar
erikje
Lid
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2016, 11:17

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door erikje »

Diesel schreefCOLONWat moet ik me voorstellen bij "wegknikt"? En welk voordeel zou dat hebben.
Met wegknikt bedoel ik dat er op 1/3 van de shaft een soort van elleboog gewricht zit dat ervoor zorgt dat de bovenste helft van de shaft scharniert op het moment dat de flight in de weg zit, zodat er geen afketsers meer zijn op de flight. Tis een beetje lastig uit te leggen, maar als ik ze heb zal er wat foto's over plaatsen. Volgens de shop-eigenaar was zelfs van Barneveld er zeer positief over, alleen mocht hij ze niet van zijn sponsor gebruiken... :?

Dus later meer... :)
Niet denken, maar gooien...
Gebruikers-avatar
Diesel
Lid
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2016, 17:39

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Diesel »

Ben benieuwd naar je bevindingen.
Target Adrian Lewis Gen.3 90% 23 gram
Target Dave 'Chizzy' Chisnall 90% 24 gram


Favoriete speler: Adrian Lewis

2016: 180 - 34x
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door rproele »

Vandaag de officiële opening bijgewoond van de dartshop in Zaandam van de vrouw van Fast Vinnie.
Eerste indruk ondanks de drukte is een mooie ruime zaak met groot aanbod.
Echter was er nu natuurlijk geen tijd voor echte zaken met een foto en signeersessie van Mighty Micheal van Gerwen en The Man Raymond van Barneveld.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Dartsjournalist »

Heb hier nog wat foto's zonder de drukte ;-) -> https://www.flickr.com/photos/144563863 ... 042435695/

Winkel ziet er echt top uit. Alles zeer netjes/geordend weggewerkt. Hoorde dat ze vanaf volgende week ook een webshop hebben. Leuk dat ze er ook een TV hebben met 24/7 darts momenten/wedstrijden.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door rproele »

Dartsjournalist schreefCOLONHeb hier nog wat foto's zonder de drukte ;-) -> https://www.flickr.com/photos/144563863 ... 042435695/

Winkel ziet er echt top uit. Alles zeer netjes/geordend weggewerkt. Hoorde dat ze vanaf volgende week ook een webshop hebben. Leuk dat ze er ook een TV hebben met 24/7 darts momenten/wedstrijden.
Was je er ook? Had nog gekeken want je in ieder geval verwacht.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Dartsjournalist »

rproele schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONHeb hier nog wat foto's zonder de drukte ;-) -> https://www.flickr.com/photos/144563863 ... 042435695/

Winkel ziet er echt top uit. Alles zeer netjes/geordend weggewerkt. Hoorde dat ze vanaf volgende week ook een webshop hebben. Leuk dat ze er ook een TV hebben met 24/7 darts momenten/wedstrijden.
Was je er ook? Had nog gekeken want je in ieder geval verwacht.
Jup, was er van vier tot negen.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door rproele »

Dartsjournalist schreefCOLON
rproele schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLONHeb hier nog wat foto's zonder de drukte ;-) -> https://www.flickr.com/photos/144563863 ... 042435695/

Winkel ziet er echt top uit. Alles zeer netjes/geordend weggewerkt. Hoorde dat ze vanaf volgende week ook een webshop hebben. Leuk dat ze er ook een TV hebben met 24/7 darts momenten/wedstrijden.
Was je er ook? Had nog gekeken want je in ieder geval verwacht.
Jup, was er van vier tot negen.
In de drukte over het hoofd gezien, moest ook me kids in de gaten houden, dus me handen vol.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Rat »

Dat is dan de winkel van Kaatje he? Ook lid hier dacht ik, of was dat op het oude forum alleen?

Veel succes!!! :)
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door bullieboy »

Grappig ik was er gisteren ook
Ik heb Pieter nog zien staan bij pers in oranje shirt met Dartsjournalist
Was erg druk maar was wel leuk er te zijn en winkel te zien
Erg mooi opgezet rproele heb ik misschien ook wel gezien maar weet niet hoe je er uit ziet ;)
Ik heb nog een paar vragen beantwoord op TV NH LOL
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Dartfantje »

Ben binnenkort van plan om naar House of Darts in Amsterdam te gaan. Verbaast me dat hier nog niet over die winkel gepraat is, terwijl het voor zover ik weet best wel een grote winkel is (of ik heb het gemist).
Een aantal darters in mijn directe omgeving zijn hier ook heen gegaan en hebben mij ook gezegd dat als je echt wat goeds wil hebben, dat je dan bijvoorbeeld hier heen moet gaan en niet daar de dichtstbijzijnde dartwinkel waar ze alleen vragen wat voor gewicht je zoekt, wat je budget is en dat ze dan wat setjes in je handen drukken om maar ff te gaan testen op een testbaan. Totdat s'avonds uiteindelijk blijkt dat de gekochte pijlen toch nog niet echt waren wat je zocht en je portemonnee ook wat lichter is.

Oftewel, is het het waard om daar heen te gaan, ook vanwege het feit dat je daar echt meer betaald dan bij een normale webshop. Zelf vind ik dat geen probleem als ze mij ook daadwerkelijk echt helpen, want dan zie ik het gewoon als een soort van servicekosten.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Fred Raket »

Je bent daar wel veel geld kwijt voor je spullen is mijn ervaring.
Er is ook een dartshop in Zaandam. Zuiddijk 61 te heten ' dartshop zaanstad'
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Dartfantje »

Fred Raket schreefCOLON 15 Mei 2018, 10:12 Je bent daar wel veel geld kwijt voor je spullen is mijn ervaring.
Er is ook een dartshop in Zaandam. Zuiddijk 61 te heten ' dartshop zaanstad'
Ga alleen voor pijlen. Shafts, flights e.d. haal ik altijd via webshops, omdat dat gewoon op termijn veel meer geld kan schelen dan dat tientje bij pijlen.

Weet niet of Dartshop Zaanstad echt de expertise heeft van wat ik eerder al beschreef. Dus niet van 'hier heb je pijlen en veel succes met testen', maar echt het helpen naar het zoeken naar de ideale pijl. Ook het feit dat daar één of andere feestzanger achter de toonbank staat lijkt me niet echt bevorderlijk voor die expertise, maar misschien zit ik er op dat punt compleet naast (weet dat Vinnie ook in die winkel staat, maar dat hoeft ook niet alles te zeggen).
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door The Runner »

Dartfantje schreefCOLONBen binnenkort van plan om naar House of Darts in Amsterdam te gaan. Verbaast me dat hier nog niet over die winkel gepraat is, terwijl het voor zover ik weet best wel een grote winkel is (of ik heb het gemist).
Een aantal darters in mijn directe omgeving zijn hier ook heen gegaan en hebben mij ook gezegd dat als je echt wat goeds wil hebben, dat je dan bijvoorbeeld hier heen moet gaan en niet daar de dichtstbijzijnde dartwinkel waar ze alleen vragen wat voor gewicht je zoekt, wat je budget is en dat ze dan wat setjes in je handen drukken om maar ff te gaan testen op een testbaan. Totdat s'avonds uiteindelijk blijkt dat de gekochte pijlen toch nog niet echt waren wat je zocht en je portemonnee ook wat lichter is.

Oftewel, is het het waard om daar heen te gaan, ook vanwege het feit dat je daar echt meer betaald dan bij een normale webshop. Zelf vind ik dat geen probleem als ze mij ook daadwerkelijk echt helpen, want dan zie ik het gewoon als een soort van servicekosten.
Voor zover ik weet hebben ze helemaal niets in Amsterdam [emoji16]

Zonder gekheid, ik denk dat je het gewoon maar zelf moet ervaren en laat het ons daarna weten
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door Dartfantje »

The Runner schreefCOLON 15 Mei 2018, 12:29
Dartfantje schreefCOLONBen binnenkort van plan om naar House of Darts in Amsterdam te gaan. Verbaast me dat hier nog niet over die winkel gepraat is, terwijl het voor zover ik weet best wel een grote winkel is (of ik heb het gemist).
Een aantal darters in mijn directe omgeving zijn hier ook heen gegaan en hebben mij ook gezegd dat als je echt wat goeds wil hebben, dat je dan bijvoorbeeld hier heen moet gaan en niet daar de dichtstbijzijnde dartwinkel waar ze alleen vragen wat voor gewicht je zoekt, wat je budget is en dat ze dan wat setjes in je handen drukken om maar ff te gaan testen op een testbaan. Totdat s'avonds uiteindelijk blijkt dat de gekochte pijlen toch nog niet echt waren wat je zocht en je portemonnee ook wat lichter is.

Oftewel, is het het waard om daar heen te gaan, ook vanwege het feit dat je daar echt meer betaald dan bij een normale webshop. Zelf vind ik dat geen probleem als ze mij ook daadwerkelijk echt helpen, want dan zie ik het gewoon als een soort van servicekosten.
Voor zover ik weet hebben ze helemaal niets in Amsterdam [emoji16]

Zonder gekheid, ik denk dat je het gewoon maar zelf moet ervaren en laat het ons daarna weten
Dat klopt!

Maar als ik het niet vergeet, zal ik hier wel wat plaatsen ja. Ben zelf ook zeer benieuwd wat het wordt
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: Fysieke dartwinkels in Nederland

Bericht door DeDeen »

Dartfantje schreefCOLON 15 Mei 2018, 13:52
The Runner schreefCOLON 15 Mei 2018, 12:29
Dartfantje schreefCOLONBen binnenkort van plan om naar House of Darts in Amsterdam te gaan. Verbaast me dat hier nog niet over die winkel gepraat is, terwijl het voor zover ik weet best wel een grote winkel is (of ik heb het gemist).
Een aantal darters in mijn directe omgeving zijn hier ook heen gegaan en hebben mij ook gezegd dat als je echt wat goeds wil hebben, dat je dan bijvoorbeeld hier heen moet gaan en niet daar de dichtstbijzijnde dartwinkel waar ze alleen vragen wat voor gewicht je zoekt, wat je budget is en dat ze dan wat setjes in je handen drukken om maar ff te gaan testen op een testbaan. Totdat s'avonds uiteindelijk blijkt dat de gekochte pijlen toch nog niet echt waren wat je zocht en je portemonnee ook wat lichter is.

Oftewel, is het het waard om daar heen te gaan, ook vanwege het feit dat je daar echt meer betaald dan bij een normale webshop. Zelf vind ik dat geen probleem als ze mij ook daadwerkelijk echt helpen, want dan zie ik het gewoon als een soort van servicekosten.
Voor zover ik weet hebben ze helemaal niets in Amsterdam [emoji16]

Zonder gekheid, ik denk dat je het gewoon maar zelf moet ervaren en laat het ons daarna weten
Dat klopt!

Maar als ik het niet vergeet, zal ik hier wel wat plaatsen ja. Ben zelf ook zeer benieuwd wat het wordt
House of Darts... Reken op exorbitante prijzen en alle pijlen die je vasthoudt zullen voor je gemaakt zijn.
Ik kan het je niet aanraden...
BUTTON_POST_REPLY