European Championship 2022

BUTTON_POST_REPLY
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

European Championship 2022

Bericht door ratm »

Vandaag begonnen.
Het viel mij bij de voorspellingen op dat best veel mensen Rock zagen winnen van Aspinall (en blijkbaar terecht) terwijl Aspinall best een goed jaar draait en Rock volgens mij zijn debuut maakt?
Ook zijn er een aantal mensen die Heta als finalist of zelfs winnaar hebben.
Het zijn natuurlijk wel 2 mensen in vorm maar vond het toch wel opvallend, een major win je niet snel en Heta is niet vaak echt ver gekomen.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: European Championship 2022

Bericht door ybabl »

ratm schreefCOLON 27 Okt 2022, 22:40 Vandaag begonnen.
Het viel mij bij de voorspellingen op dat best veel mensen Rock zagen winnen van Aspinall (en blijkbaar terecht) terwijl Aspinall best een goed jaar draait en Rock volgens mij zijn debuut maakt?
Ook zijn er een aantal mensen die Heta als finalist of zelfs winnaar hebben.
Het zijn natuurlijk wel 2 mensen in vorm maar vond het toch wel opvallend, een major win je niet snel en Heta is niet vaak echt ver gekomen.
Rock won het laatste PC volgens mij, toch? Dus waarschijnlijk dachten er meerdere dat hij die vorm wellicht mee kon nemen. Ook Heta doet het volgens mij goed op de toernooien. Ik heb wel het idee dat hij meer kan dan hij tot nu toe consequent op tv heeft laten zien.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: European Championship 2022

Bericht door ratm »

ybabl schreefCOLON 29 Okt 2022, 20:11
ratm schreefCOLON 27 Okt 2022, 22:40 Vandaag begonnen.
Het viel mij bij de voorspellingen op dat best veel mensen Rock zagen winnen van Aspinall (en blijkbaar terecht) terwijl Aspinall best een goed jaar draait en Rock volgens mij zijn debuut maakt?
Ook zijn er een aantal mensen die Heta als finalist of zelfs winnaar hebben.
Het zijn natuurlijk wel 2 mensen in vorm maar vond het toch wel opvallend, een major win je niet snel en Heta is niet vaak echt ver gekomen.
Rock won het laatste PC volgens mij, toch? Dus waarschijnlijk dachten er meerdere dat hij die vorm wellicht mee kon nemen. Ook Heta doet het volgens mij goed op de toernooien. Ik heb wel het idee dat hij meer kan dan hij tot nu toe consequent op tv heeft laten zien.
Hij won inderdaad een PC maar omdat ook Aspinall een prima tijd doormaakt vond ik het wel verrassend. Over verrassend gesproken, dit toernooi zit er vol van. Als Wright er nu nog uit gaat hebben we sws een verrassende winnaar. Voor al deze spelers een mooie kans om eens een major te winnen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: European Championship 2022

Bericht door ratm »

Jammer dat Ross heeft gewonnen, vind dat een beetje een saaie speler en had het Michael wel gegund. Maar eerlijk is eerlijk, Ross was vanaf de eerste leg de betere. Hopelijk is dat niet voldoende reden voor de PDC om hem een PL ticket te geven.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: European Championship 2022

Bericht door Choco115 »

Toch wel een van de meest verrassende PDC major winnaars ooit hoor, had maar 1 keer een kwartfinale op tv gehaald en is idd ook nog eens een vrij kleurloze speler. Maar wel verdiend, speelde een heel goed toernooi, knappe comebacks tegen Cullen en Wright, boven de 100 tegen Dimitri en een geweldige finale. Zonde voor Michael Smith, maar die major gaat echt wel een keer komen.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: European Championship 2022

Bericht door ybabl »

ratm schreefCOLON 31 Okt 2022, 20:07 Jammer dat Ross heeft gewonnen, vind dat een beetje een saaie speler en had het Michael wel gegund. Maar eerlijk is eerlijk, Ross was vanaf de eerste leg de betere. Hopelijk is dat niet voldoende reden voor de PDC om hem een PL ticket te geven.
Straalt inderdaad niet veel uit, ook niet mijn favoriete speler. Wel een knap toernooi gespeeld, ook als je ziet van wie hij gewonnen heeft onderweg. Ik gok niet dat hij de PL ingaat hoor.
BUTTON_POST_REPLY