UK open 2023

BUTTON_POST_REPLY
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2917
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

UK open 2023

Bericht door ratm »

De UK open is gisteren begonnen met veel Nederlanders en Belgen. Na ronde 4 zijn er nog 6 Nederlanders over (MvG, Noppert, DvD, De Zwaan, Kleermaker en Doets) en 2 Belgen (vd Bergh en Huybrechts).
Barney gaf goed partij aan Cross maar kwam net te kort. Weinig echte grote verrassingen tot nu toe. Alleen Wade ligt er al uit maar dat was tegen Anderson, kan gebeuren dus. Maar omdat hij 2 jaar geleden de UK open won zakt Wade nu van plek 9 naar 14 op de OOM. Dat is volgens mij de laagste plek sinds 2006 van Wade. Zou ook hij beginnen weg te zakken? Vorig jaar was hij rond deze tijd in bloedvorm maar nadat hij naar het ziekenhuis moest met de mededeling het rustiger aan te doen, is het niks meer.

Het programma van vanmiddag:

Main Stage
Gerwyn Price v Jeffrey de Zwaan
Michael Smith v Luke Humphries
Martijn Kleermaker v Michael van Gerwen
Peter Wright v Callan Rydz

Stage Two
William O'Connor v Danny Noppert
Kim Huybrechts v Gary Anderson
Dirk van Duijvenbode v Nathan Aspinall
Mervyn King v Dimitri Van den Bergh

Stage Three
Richie Burnett v Ted Evetts
Adrian Lewis v Martin Schindler
Joe Cullen v Karel Sedlacek
Jonny Clayton v Jose de Sousa

Stage Four
Adam Gawlas v Kevin Doets
Luke Woodhouse v Andrew Gilding
Chris Dobey v Brendan Dolan
Steve Beaton v Rob Cross
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: UK open 2023

Bericht door K1990 »

Burnett is back :o
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2917
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: UK open 2023

Bericht door ratm »

Die is lekker bezig inderdaad! Ik hoop dat hij het wint maar dat gaat natuurlijk helaas niet gebeuren. Finale zou ook al mooi zijn, dan staat hij straks toch maar mooi op de GSOD.
Jammer dat De Zwaan er uit ligt maar dit toernooi geeft wel weer hoop. Naar mijn idee is hij de Nederlander die na MvG het meeste talent heeft. Als het vertrouwen terug komt zie ik hem nog wel een major winnen
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: UK open 2023

Bericht door ybabl »

Gilding als winnaar, wat een verrassing. Al doet ie het op de vloer ook best goed, toch? Echt een leuk toernooi, na het WK misschien wel mijn favoriete toernooi.

Inderdaad hopen dat De Zwaan de weg omhoog weer kan gaan vinden, zonde dat ie zo weggezakt is afgelopen jaren.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2917
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: UK open 2023

Bericht door ratm »

Bijzondere winnaar inderdaad. Op de vloer doet hij het best oke inderdaad maar nou niet zo goed dat dit er aan zat te komen.
Volgens mij heeft er nog nooit iemand een major gewonnen die wel al 2 jaar meedeed bij de PDC maar niet in de top 40 stond. Op zich wel leuk maar het lijkt wel alsof iedereen de laatste tijd een major kan winnen. De top stelt vooral heel vaak teleur vind ik. En dat geeft andere weer mogelijkheden. Misschien is de kalender te vol voor de topspelers? En dat ze daarom minder presteren.
BUTTON_POST_REPLY