WSDT 2023

Nieuwsberichten? Meld het hier!
BUTTON_POST_REPLY
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

WSDT 2023

Bericht door ratm »

Zijn er nog mensen die het senioren wk kijken? Ik ben blij dat het op RTL te zien is waardoor ik het kon opnemen en terugkijken aangezien ik in de avonden weg was.
Weet iemand waarom Priestley (weer) niet mee doet?
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT 2023

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 12 Feb 2023, 14:48 Zijn er nog mensen die het senioren wk kijken? Ik ben blij dat het op RTL te zien is waardoor ik het kon opnemen en terugkijken aangezien ik in de avonden weg was.
Weet iemand waarom Priestley (weer) niet mee doet?
Ik volg het, al zou een livestream wel handig zijn voor moj :?

Ik dacht dat er gezondheidsproblemen waren bij prestley.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: WSDT 2023

Bericht door Ronn »

Ik heb alle wedstrijden kunnen zien. Leuk om die 'ouwetjes' weer eens te zien spelen.
De favorieten zijn nu toch wel Kevin Painter en Robert Thornton met als outsider Richie Howson.
Ik ben wel blij dat Phil Taylor is uitgeschakeld.
Met al zijn maniertjes en opmerkingen zoals: "ik weet nu waar het aan ligt".
Dit na een overwinning met slecht spel om daarna zijn eerst volgende wedstrijd te verliezen. (Zijn darts kwaliteiten staan (of stonden) buiten kijf)
Ik persoonlijk hou daar niet zo van.
Ik vind ook het publiek fijn om te zien. Deze komen echt om darts te kijken en vanwege waarschijnlijk nostalgische redenen en hebben respect voor de spelers dit zonder te schreeuwen of iemand uit te joelen.
Een leuk toernooi en weer eens iets anders dan constant de zelfde spelers week in week uit te zien spelen. (Premier League)
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT 2023

Bericht door ratm »

K1990 schreefCOLON 12 Feb 2023, 17:01
ratm schreefCOLON 12 Feb 2023, 14:48 Zijn er nog mensen die het senioren wk kijken? Ik ben blij dat het op RTL te zien is waardoor ik het kon opnemen en terugkijken aangezien ik in de avonden weg was.
Weet iemand waarom Priestley (weer) niet mee doet?
Ik volg het, al zou een livestream wel handig zijn voor moj :?

Ik dacht dat er gezondheidsproblemen waren bij prestley.
Hmm oke, dat is jammer, had hem er graag bij gehad.
Via https://goldenarrowschannel.info/schedule.html kun je het op stream zien. Weet niet of het beeld ed oke is nu want ik zie het op rtl. Dat kan jij niet ontvangen zeker?
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: WSDT 2023

Bericht door ratm »

Ronn schreefCOLON 12 Feb 2023, 18:10 Ik heb alle wedstrijden kunnen zien. Leuk om die 'ouwetjes' weer eens te zien spelen.
De favorieten zijn nu toch wel Kevin Painter en Robert Thornton met als outsider Richie Howson.
Ik ben wel blij dat Phil Taylor is uitgeschakeld.
Met al zijn maniertjes en opmerkingen zoals: "ik weet nu waar het aan ligt".
Dit na een overwinning met slecht spel om daarna zijn eerst volgende wedstrijd te verliezen. (Zijn darts kwaliteiten staan (of stonden) buiten kijf)
Ik persoonlijk hou daar niet zo van.
Ik vind ook het publiek fijn om te zien. Deze komen echt om darts te kijken en vanwege waarschijnlijk nostalgische redenen en hebben respect voor de spelers dit zonder te schreeuwen of iemand uit te joelen.
Een leuk toernooi en weer eens iets anders dan constant de zelfde spelers week in week uit te zien spelen. (Premier League)
Het sfeertje is ook erg leuk inderdaad. Ik vond de wk's daar qua sfeer ook altijd wel bijzonder. Maar dit publiek is er inderdaad echt voor het darts
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: WSDT 2023

Bericht door K1990 »

Was zeker opnieuw een leuk wk. In de eerste ronde zijn er natuurlijk spelers die het niveau niet meet halen ( bv manley).

Vanaf de 2de ronde was het niveau eigenlijk vrij goed ( mid 80 ) met idd een dartssfeer zoals deze zou moeten zijn. De finale was ook een mooi vb dat een wedstrijd niet altijd 100 plus gemiddelden moet hebben.

Ik weet wel nog wat te weinig hoe de tour in elkaar zit, hoe iedereen zich plaatst en wanneer de volgende tornooien zijn moet ik eens opzoeken.
BUTTON_POST_REPLY