Gerwyn Price

Topics over dartspelers
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Gerwyn Price

Bericht door bullieboy »

Gerwyn Price
Gerwyn Price.jpg
Geboortedatum: 7-03-1985
Geboorteland: Wales
Woonplaats: Markham, Wales

Website: https://twitter.com/gezzyprice

Bijnaam: Iceman (Bijnaam werd ook gebruikt door Alan Warriner)
Opkomstmuziek: Ice Ice Baby - Vanilla Ice
Lateraliteit: Rechtshandig
Sponsor: Red Dragon Darts
Pijlen: Red Dragon "Gerwyn Prce - Iceman"
iceman.jpg
Organisatie
PDC: 2014 – Heden

PDC Major Toernooien - Beste Prestaties
World Championship: Laatste 16 in 2018
World Matchplay: Kwartfinale in 2015
World Grand Prix: Laatste 16 in 2017
Grand Slam of Darts: Laatste 16 in 2016
UK Open: Runner-up in 2017
European Championship: Laatste 16 in 2016, 2017
Players Championship Finals: Laatste 16 in 2015
PDC World Cup of Darts: Finale in 2017
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Gerwyn Price

Bericht door cancellara27 »

mooie darts hoor, Red Dragon heeft aardig wat mooie spelersdarts in het assortiment
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
Jarnowtjuh
Lid
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 13:47

Re: Gerwyn Price

Bericht door Jarnowtjuh »

cancellara27 schreefCOLONmooie darts hoor, Red Dragon heeft aardig wat mooie spelersdarts in het assortiment
Nergens op de site kan ik ze vinden...
Current SetUp:
Adrian Lewis WC Gen-2 90%
Unicorn Gripper 3 White Short
Gary Anderson Authentic Big Wing "Sign"
Gebruikers-avatar
cancellara27
Lid
BerichtenCOLON 512
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:01

Re: Gerwyn Price

Bericht door cancellara27 »

Red dragon is de nieuwe sponsor van Price. De pijlen zijn dan ook nog nieuw en het zal nog wel even duren voordat ze in de verkoop zijn :)
Unicorn Terry Jenkins 21g met deflecta nylon short shafts en poly standard flights
180'ers in 2015: 11
Gebruikers-avatar
bullieboy
Lid
BerichtenCOLON 978
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 07:37

Re: Gerwyn Price

Bericht door bullieboy »

Jarnowtjuh schreefCOLON
cancellara27 schreefCOLONmooie darts hoor, Red Dragon heeft aardig wat mooie spelersdarts in het assortiment
Nergens op de site kan ik ze vinden...
Klopt ik kon ze ook net vinden, enigste wat ik heb gevonden is een foto op de Twitter van Gerwyn Price.
Let's Play Darts!
Gebruikers-avatar
Jarnowtjuh
Lid
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 13:47

Re: Gerwyn Price

Bericht door Jarnowtjuh »

Ze zijn ze ook nog niet van plan ze in de shop te zetten
Current SetUp:
Adrian Lewis WC Gen-2 90%
Unicorn Gripper 3 White Short
Gary Anderson Authentic Big Wing "Sign"
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Gerwyn Price

Bericht door ratm »

Gerwyn Price gaar weer rugby spelen (https://dartfreakz.nl/blog/darts-algeme ... by-spelen/). Hij blijft ook darten maar zal wel minder toernooien spelen.Ben benieuwd of het valt te combineren. Ik kijk regelmatig Rugby en die gasten hebben na een wedstrijd echt wel even de tijd nodig om te herstellen. Hij zal die tijd voor de belangrijke majors echt wel nemen maar kan mijn voorstellen dat hij gewoon veel minder kan trainen (voor darts) dan nu. En zoals hij zelf al zegt, de kans op blessures is er natuurlijk ook. Het wordt sws een spannend jaar voor hem denk ik.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Gerwyn Price

Bericht door ybabl »

Opmerkelijke keuze. Het zal niet volledig los staan van de publieke houding tegenover hem. Die is mijns inziens ook wel doorgeslagen. Ik was ook nooit de grootste fan, maar om nou elke week als een malloot te gaan staan schreeuwen als hij daar voor zijn geld staat te gooien gaat ook weer wat ver. Het zou natuurlijk wel een verlies voor de sport zijn als hij eruit valt.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Gerwyn Price

Bericht door Fred Raket »

Kan het me bijna niet voorstellen. Hij wordt in maart al 38j en heeft denk ik fysiek lang niet getraind. gister was ie nog op de Nordic dartsmasters waar ie de finale verloor van Peter Wright (5-11)(bo 19 legs)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Gerwyn Price

Bericht door ratm »

ybabl schreefCOLON 19 Jan 2023, 14:35 Opmerkelijke keuze. Het zal niet volledig los staan van de publieke houding tegenover hem. Die is mijns inziens ook wel doorgeslagen. Ik was ook nooit de grootste fan, maar om nou elke week als een malloot te gaan staan schreeuwen als hij daar voor zijn geld staat te gooien gaat ook weer wat ver. Het zou natuurlijk wel een verlies voor de sport zijn als hij eruit valt.
Op zich staat hij zelf ook iedere week als een malloot te schreeuwen als hij iets raakt ;)
Wat ik niet begrijp aan dit soort spelers is dat hij telkens de confrontatie ook aan gaat met het publiek. Manley maakte er een gimmick van door dansend het podium op te komen en met het publiek te spelen. Toen was het vrij snel over en werd hij juist een populaire speler. Price denkt door harder te schreeuwen het publiek wel stil te krijgen maar dat is nog nooit iemand gelukt.
Niet dat ik wil dat hij stopt maar ik vind het persoonlijk ook niet heel erg als hij stopt, zijn gedrag is geen goede reclame. Maar nog liever dan dat hij stopt heb ik dat hij zijn gedrag aanpast. In de wedstrijden tegen Clayton is het vaak een prima speler om naar te kijken. Dan daagt hij de tegenstander ineens niet uit en is zelfs erg sportief.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Gerwyn Price

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLON 22 Jan 2023, 16:04 Kan het me bijna niet voorstellen. Hij wordt in maart al 38j en heeft denk ik fysiek lang niet getraind. gister was ie nog op de Nordic dartsmasters waar ie de finale verloor van Peter Wright (5-11)(bo 19 legs)
Klopt maar hij heeft zijn eerste rugby pot ook al gespeeld. Misschien gebruikt hij dit jaar om te kijken of hij nog mee kan met rugby. Het darten kan hij altijd nog oppakken.

Ik vind sws dat topspelers hun toernooien wel zorgvuldiger mogen uitkiezen. Tijdens de PL kun je ook besluiten alle vloertoernooien te skippen. Vaak zijn spelers erna gewoon te moe om te presteren. Die PCF halen ze toch wel en zeker voor de absolute top geldt dat ze zich überhaupt overal wel voor plaatsen de komende 2 jaar. De PCF missen zo vlak voor het WK is misschien ook geeneens zo erg. Sta je fitter voor het WK.

Als Price in de tussentijd Rugby speelt gaat dat hele verhaal voor hem niet op natuurlijk maar dat hij minder toernooien gaat spelen vind ik eigenlijk alleen maar een goede keuze
BUTTON_POST_REPLY