Afhandeling/toekomst voorspellingen

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Afhandeling/toekomst voorspellingen

Bericht door Buel »

Beste mensen,

ik wil even open kaart met jullie spelen.
Sinds eind vorig jaar speelt een heleboel in mn persoonlijke leven. Dit maakt(e) het voor mij lastig om tijdig voorspellingen te organiseren of deze op de wijze die jullie van mij gewend zijn af te handelen.
Door alle spanning en stress slopen er ook fouten in de werkbladen die ik altijd maak.

Met veel moeite heb ik dan ook besloten om voorspellingenjaar 2021 als finaal verloren te beschouwen. Ja, ik vind het jammer, ook omdat ik er veel plezier aan beleefde om het te organiseren Voor nu stop ik er even mee, maar kom in 2022 terug. We beginnen dan gewoon weer helemaal opnieuw. Ik hoop op jullie begrip.
Dat ik nu even op dat vlak stap terug doe, wil niet eggen dat jullie me pas volgend jaar hier op dartstalk zullen treffen. Darts is en blijft mn favoriete sport!

Dank voor jullie begrip en deelname de laatste maanden en ook in de afgelopen járen! Ik

Hartelijke groeten
Let the darts be with you,

Buel
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Afhandeling/toekomst voorspellingen

Bericht door ybabl »

Geen probleem, Buel. Neem vooral je tijd om te zorgen dat het goed met jezelf gaat. We genieten van je spelletjes hier, maar begrijpen heus wel dat er belangrijkere zaken in het leven zijn. ;) Sterkte!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Afhandeling/toekomst voorspellingen

Bericht door ratm »

Hoi Buel, het is jammer maar natuurlijk geen probleem. Zoals ybabl al schrijft, er zijn belangrijkere dingen
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Afhandeling/toekomst voorspellingen

Bericht door Fred Raket »

Hoi Ben, Ik hoop voor je dat het spoedig wat beter gaat.
Sterkte met wat er speelt [emoji106]
Gezondheid of je goed in je vel voelen, om welke reden ook, is belangrijker dan een spelletje hier !

All the Best, Fred [emoji2321]
BUTTON_POST_REPLY