Aanvulling voorspellingen dartsjaar 2020

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Aanvulling voorspellingen dartsjaar 2020

Bericht door Buel »

Beste mensen,

Na een lastige persoonlijke periode heb ik weer volledig zin om me met darts (darts-talk en andere sites, maar daarover later meer) bezig te houden.
Na het PDC- en BDO WK heb ik een spel voor The Masters en een groot pro-tour/euro-tour geplaatst. Binnen enkele dagen volgt een spel ivm Premier League. Daarna volgen UK-Open, WorldChampionsofDarts, World Match Play, World Grand Prix, Grand Slam of Darts, European Championships en tenslotte PC-Finals.

Voor al deze toernooien zijn ponden voor onze O.O.M. te verdienen en met uitzondering van WCoD, UK-Open en het grote pro-tour/euro-tour spel punten te verdienen voor het overall-klassement: dartsvoorspeller2020

In de OP's van voornoemde toernooien staat voldoende info over de voorspellingen. Ik nodig iedereen van harte uit om mee te doen en ook anderen te vragen dat te doen.

Al jarenlang ben ik dartsfan. Sinds jaren via darts-talk en eerder darts.nu, maar ook Planetdarts.tv, twitter en facebook. Ik tweet regelmatig over darts, volg me gerust. Ook via fb ben ik te bereiken. Niet alleen plaats ik vaker een "status", maar sinds begin dit jaar blog en heb ik sinds paar dagen een eigen pagina over darts. Voeg me gerust toe, of attendeer anderen....

Met alle Power die ik in me heb zal ik me veel en graag bezighouden hier en op genoemde plekken
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Aanvulling voorspellingen dartsjaar 2020

Bericht door Fred Raket »

@Buel, Goed om te horen dat het beter gaat na moeilijke periode.

Enjoy darts, Fred
BUTTON_POST_REPLY