Bonuswedstrijden voorspellingen

Overige topics die met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Bonuswedstrijden voorspellingen

Bericht door Buel »

Om het bij de voorspellingen spannender te maken koos ik voor het systeem met de bonuswedstrijden.
Echter, ik merk ook dat dat aanpassingen behoeft.

Willen jullie eens meedenken over oplossingen.
Graag antwoorden op de volgende vragen:
1) Wat vind je in principe van het bonuswedstrijd voorspellen?
2) Welke score zou je hanteren.
3) Heb je andere ideeen om het spannender te maken?

Met ingang van het volgende toernooi zal ik daar dan ook rekening meehouden
Is per ronde bekijken een idee? en dan bijvoorbeeld 1e ronde 3 punten aftrek (en dubbele punten 2/4) en zo oplopend. Zodat het toch zin heeft de bonuswedstrijd te kiezen.

Om het nu, lopend het toernooi (pl) (met terugwerkende kracht) aan te passen lijkt me geen goed idee.

Een optie is wel om in speelweek 10 t/m 15 de scores op te hogen (2/4) en bij bonus (4/8, -5)
Hoe denken jullie hierover???

Wat de reacties/vragen/ op-aanmerkingen ook zijn, ik probeer er rekening mee te houden. Wat voor mij persoonlijk voorop staat is dat ik het enorm leuk vind om de voorspellingen te leiden en ga graag hiermee door. Ook jullie op/-aanmerkingen, vragen zijn van groot belang. Dus dank!
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: Bonuswedstrijden voorspellingen

Bericht door Jowinho »

Op zich geen slecht idee zoals het nu is, maar ik zou ook iets van -7 minpunten geven aan de mensen die de bonuswedstrijden vergeten (zoals ik deze week).

Misschien een ander idee is punten te geven aan de wedstrijden (5-4-3-2-1)
En de punten van de wedstrijd worden dan vermenigvuldigd met het cijfer dat je gegeven hebt aan de wedstrijd.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Bonuswedstrijden voorspellingen

Bericht door Buel »

Jowinho schreefCOLON 23 Mrt 2019, 13:00 Op zich geen slecht idee zoals het nu is, maar ik zou ook iets van -7 minpunten geven aan de mensen die de bonuswedstrijden vergeten (zoals ik deze week).

Misschien een ander idee is punten te geven aan de wedstrijden (5-4-3-2-1)
En de punten van de wedstrijd worden dan vermenigvuldigd met het cijfer dat je gegeven hebt aan de wedstrijd.
Goede suggestie! Dank je wel!

Voor nu laat ik het zoals het is, bij het volgende toernooi wil ik deze variant eens uitproberen
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2913
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Bonuswedstrijden voorspellingen

Bericht door ratm »

Van mij hoeft de bonuswedstrijd niet zo. Heeft veel met geluk te maken dat je precies die wedstrijd helemaal goed hebt of juist pech als juist daar de verassing zit. Maar mocht je er gewoon mee doorgaan dan is het beter om er minder minpunten voor te geven.
Gebruikers-avatar
Marks180
Lid
BerichtenCOLON 217
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:32

Re: Bonuswedstrijden voorspellingen

Bericht door Marks180 »

Volgens mij moet je het niet te ingewikkeld maken. Gewoon wedstrijden en uitslagen voorspellen en wie de meeste daarvan goed heeft haalt de meeste punten. Dan is het ook nog te volgen waar de behaalde punten vandaan komen.
Gebruikers-avatar
ZBC97
Lid
BerichtenCOLON 323
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 09:59

Re: Bonuswedstrijden voorspellingen

Bericht door ZBC97 »

Van mij hoeft de bonuswedstrijd niet zo. Maar mocht je er mee doorgaan dan is het beter om er minder minpunten voor te geven
my precious
Lid
BerichtenCOLON 248
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2016, 10:47

Re: Bonuswedstrijden voorspellingen

Bericht door my precious »

minder minpunten voor geven zou mijn voorkeur hebben . Ben geen voorstander van bonuswedstrijden
the reds
Lid
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2016, 19:01

Re: Bonuswedstrijden voorspellingen

Bericht door the reds »

minder minpunten voor geven zou mijn voorkeur hebben
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Bonuswedstrijden voorspellingen

Bericht door Buel »

Dank voor de reacties

Nu lopende het spel ga ik niet wijzigen, maar ik neem het allemaal mee naar komende toernooien.
Ik kom er dus zeker nog op terug
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
cbo62
Lid
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2015, 16:11

Re: Bonuswedstrijden voorspellingen

Bericht door cbo62 »

Bonuswedstrijd aangeven is wat mij betreft goed. Had er tot en met week 7 voordeel van dat ik het ingevuld heb en goed gegokt.
Bij het begin van het toernooi duidelijk aangeven dat ze ingevuld moeten worden, zoals je dat bij voorspellingen week 1 hebt aangegeven.
Wel er ook bij vermelden dat bij foute voorspelling bij B-wedstrijd puntenaftrek volgt maar OOK bij niet aangeven van B-wedstrijd, max -4 ofzo.
Motto: No Retreat, No Surrender - BS

At the end of every hard earned day people find some reason to believe :idea:
Is a dream a lie if it don't come true or is it something worse :idea:
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Re: Bonuswedstrijden voorspellingen

Bericht door Buel »

Ik heb zojuist een poll geplaatst in het topic peilingen.

Graag jullie reacties! Andere suggesties zijn en blijven welkom
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
BUTTON_POST_REPLY