Verlichting

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
Gebruikers-avatar
Free2be
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2021, 10:47

Re: Verlichting

Bericht door Free2be »

Inderdaad, dat is hetgeen ik op 't oog heb. Mijn dartsroom is de gasten slaapkamer en daar mag van de chef niets aan het plafond geschroefd worden. Ik heb met moeite al m'n 2 vijzen voor het dartbord, bij afwezigheid van de chef in de muur gevezen! En natuurlijk kan je gaan werken met statieven..Maar op het eind van de rit gaat de aanschafprijs niet veel afwijken van hetgeen One80 bovenlicht voorstelt.
Target Swiss 90% Dartpijlen SP03 21gr. Harrow's roterende shafts, medium. Standaard Flights.
Gebruikers-avatar
Free2be
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2021, 10:47

Re: Verlichting

Bericht door Free2be »

Zaterdag, eindelijk de verlichting binnen gekomen bij de winkel in Nieuwerkerken, België. Weer stiekem 2 gaatjes in de muur om de armatuur vast te zetten. De verlichting is echt top, geen schaduw vlakken op het dartbord. Dik tevreden over dit systeem van One80.
Target Swiss 90% Dartpijlen SP03 21gr. Harrow's roterende shafts, medium. Standaard Flights.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: Verlichting

Bericht door The Runner »

Veel plezier ermee!

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Free2be
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2021, 10:47

Re: Verlichting

Bericht door Free2be »

Bedankt The Runner,
Nu nog het mannetje om zich te verbeteren!
Maar het excuus dat het aan de verlichting lag, is al achterhaald!
Target Swiss 90% Dartpijlen SP03 21gr. Harrow's roterende shafts, medium. Standaard Flights.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verlichting

Bericht door Fred Raket »

Free2be schreefCOLONZaterdag, eindelijk de verlichting binnen gekomen bij de winkel in Nieuwerkerken, België. Weer stiekem 2 gaatjes in de muur om de armatuur vast te zetten. De verlichting is echt top, geen schaduw vlakken op het dartbord. Dik tevreden over dit systeem van One80.
Volgens mij hangt ie beetje scheef[emoji6]
Gebruikers-avatar
Free2be
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2021, 10:47

Re: Verlichting

Bericht door Free2be »

Hahaha, daar is geen sprake van, de waterpas en het meetlint zijn er aan te pas gekomen en zelfs een dure Hilti om de gaten nauwkeurig te boren! :D
Target Swiss 90% Dartpijlen SP03 21gr. Harrow's roterende shafts, medium. Standaard Flights.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verlichting

Bericht door Fred Raket »

Free2be schreefCOLON 25 Mrt 2021, 08:49 Hahaha, daar is geen sprake van, de waterpas en het meetlint zijn er aan te pas gekomen en zelfs een dure Hilti om de gaten nauwkeurig te boren! :D
Deel het met ons door een foto te plaatsen van het resultaat. Ik ben echt benieuwd hoe de verlichting er uit ziet, en andere lezers denk ik ook wel.
Gebruikers-avatar
Free2be
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2021, 10:47

Re: Verlichting

Bericht door Free2be »

Zal ik even doen..
Target Swiss 90% Dartpijlen SP03 21gr. Harrow's roterende shafts, medium. Standaard Flights.
Gebruikers-avatar
Free2be
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2021, 10:47

Re: Verlichting

Bericht door Free2be »

Hier enkele foto's van de verlichting van One80.
Verlichting dartsbord2.jpg
Verlichting dartsbord1.jpg
Verlichting dartsbord.jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Target Swiss 90% Dartpijlen SP03 21gr. Harrow's roterende shafts, medium. Standaard Flights.
Gebruikers-avatar
Free2be
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2021, 10:47

Re: Verlichting

Bericht door Free2be »

Nog even de rest.
Zoals jullie kunnen zien, zijn er geen schaduwen te zien bij de darts in het bord.
Verlichting dartsbord5.jpg
Verlichting dartsbord4.jpg
Verlichting dartsbord3.jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Target Swiss 90% Dartpijlen SP03 21gr. Harrow's roterende shafts, medium. Standaard Flights.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Verlichting

Bericht door Fred Raket »

Netjes, ziet er goed uit [emoji106]

Niet vergeten om af en toe je bord te draaien, voor gelijkmatige slijtage [emoji6]
Gebruikers-avatar
Free2be
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2021, 10:47

Re: Verlichting

Bericht door Free2be »

Bedankt voor de Tip.
Maar ik ben nog niet zo ver dat ik de Triple 20 eruit heb gegooid...
Ik merk wel dat er zich over het hele bord wel zaken aftekenen, het lijkt er op dat de onderliggende laag naar boven is gekomen op plaatsen.
Target Swiss 90% Dartpijlen SP03 21gr. Harrow's roterende shafts, medium. Standaard Flights.
antoine16
Lid
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2021, 20:04

Re: Verlichting

Bericht door antoine16 »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn zelf gemaakte dartbord verlichting met usb-aansluiting en powerbank, geen schaduw te zien. Makkelijk opzetbaar en afneembaar.

Totale kost ongeveer 25 euro.

Dartbord hangt in veranda en s'namiddags volle zon in veranda, dartbord wordt dan bedekt met cirkel van uitgesneden karton,
anders verbleken de kleuren.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Verlichting

Bericht door Fred Raket »

Ziet er leuk uit @Antoine. Goed dat je bezig bent met eigen ontwerp verlichting [emoji106]
Gebruikers-avatar
Free2be
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2021, 10:47

Re: Verlichting

Bericht door Free2be »

Prima ontwerp!
Target Swiss 90% Dartpijlen SP03 21gr. Harrow's roterende shafts, medium. Standaard Flights.
BUTTON_POST_REPLY