PDC World Series of Darts 2020

BUTTON_POST_REPLY
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

PDC World Series of Darts 2020

Bericht door Choco115 »

De 8 PDC spelers voor de US darts masters 2020 In New York zijn bekend gemaakt! Het gaat om:
- Michael van Gerwen
- Peter Wright
- Gerwyn Price
- Rob Cross
- Gary Anderson
- Daryl Gurney
- Nathan Aspinall
- Fallon Sherrock

Opvallend: de hele top 8, behalve de nummer 5 (Michael Smith), in plaats van Smith dus Sherrock.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door ratm »

Tja Sherrock wordt uitgemolken. Wel begrijpelijk maar natuurlijk niet eerlijk ten opzichte van de andere topspelers.
Opvallend dat ze Smith er voor thuis laten. Ik zou eerder Gurney verwachten, daar zit toch niemand op te wachten.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 13 Feb 2020, 21:43 Tja Sherrock wordt uitgemolken. Wel begrijpelijk maar natuurlijk niet eerlijk ten opzichte van de andere topspelers.
Opvallend dat ze Smith er voor thuis laten. Ik zou eerder Gurney verwachten, daar zit toch niemand op te wachten.
Inderdaad, Smith in plaats van Gurney had ik ook beter gevonden. Of misschien Chisnall, omdat hij ook al geen PL speelt
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door Choco115 »

Inmiddels is de nordic darts masters verplaatst naar oktober.
En de US Darts Masters is ‘verplaatst’ naar juni 2021. Oftewel, de PDC gebruikt een positieve manier om te zeggen dat de US Darts Masters gewoon een jaar niet door gaat.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door ratm »

Choco115 schreefCOLON 01 Apr 2020, 17:05 Inmiddels is de nordic darts masters verplaatst naar oktober.
En de US Darts Masters is ‘verplaatst’ naar juni 2021. Oftewel, de PDC gebruikt een positieve manier om te zeggen dat de US Darts Masters gewoon een jaar niet door gaat.
Haha dat is inderdaad een mooie manier om te zeggen dat het is afgelast. Ik hoop eigenlijk dat ze de hele world series skippen dit jaar en de gewone die nu niet doorgaan toernooien op die data zetten.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 01 Apr 2020, 18:00
Choco115 schreefCOLON 01 Apr 2020, 17:05 Inmiddels is de nordic darts masters verplaatst naar oktober.
En de US Darts Masters is ‘verplaatst’ naar juni 2021. Oftewel, de PDC gebruikt een positieve manier om te zeggen dat de US Darts Masters gewoon een jaar niet door gaat.
Haha dat is inderdaad een mooie manier om te zeggen dat het is afgelast. Ik hoop eigenlijk dat ze de hele world series skippen dit jaar en de gewone die nu niet doorgaan toernooien op die data zetten.
World Series vind ik niet de meest geweldige toernooien, maar die in Scandinavië lijkt me wel een keer leuk, daar spelen ze normaal (bijna) nooit. Die in Australië, en met name dat World Series toernooi in Duitsland (zijn daar nog niet genoeg toernooien?!) hoeven wat mij betreft ook niet. Maar voor het toernooi in Duitsland is voor alsnog ook nog geen datum bekend, dus wie weet vervalt die ook wel.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door Choco115 »

Ook de World Series toernooien in Australië worden volgend jaar pas gespeeld, waarmee ik verwacht dat de World Series Finals ook niet doorgaat dit jaar. Op zich prima oplossing van de PDC want hierdoor komt er wat meer ruimte om afgelaste Eurotour en vloertoernooien in te halen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door ratm »

Choco115 schreefCOLON 09 Apr 2020, 09:01 Ook de World Series toernooien in Australië worden volgend jaar pas gespeeld, waarmee ik verwacht dat de World Series Finals ook niet doorgaat dit jaar. Op zich prima oplossing van de PDC want hierdoor komt er wat meer ruimte om afgelaste Eurotour en vloertoernooien in te halen.
Goede beslissing want de vloertoernooien en eurotour zijn ook veel belangrijker. Je zal maar punten moeten halen voor je tourcard en dan wordt alles afgelast. Dat geldt natuurlijk voor iedereen maar als je er slecht voor staat wil je gewoon spelen
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 09 Apr 2020, 16:13
Choco115 schreefCOLON 09 Apr 2020, 09:01 Ook de World Series toernooien in Australië worden volgend jaar pas gespeeld, waarmee ik verwacht dat de World Series Finals ook niet doorgaat dit jaar. Op zich prima oplossing van de PDC want hierdoor komt er wat meer ruimte om afgelaste Eurotour en vloertoernooien in te halen.
Goede beslissing want de vloertoernooien en eurotour zijn ook veel belangrijker. Je zal maar punten moeten halen voor je tourcard en dan wordt alles afgelast. Dat geld natuurlijk voor iedereen maar als je er slecht voor staat wil je gewoon spelen
Helemaal mee eens, rankingtoernooien zijn uiteraard belangrijker dan dit soort demonstratietoernooien!
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door Dartmat »

De mogelijkheid bestaat dat er gewoon helemaal niet meer gedart wordt dit jaar. Of ergens in oktober pas. Wordt sowieso puzzelen.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door Choco115 »

Vandaag zijn de deelnemers voor de World Series of darts finals 2020 bekend gemaakt. Deze zal worden gehouden in Salzburg, of publiek welkom is s nog onduidelijk. Dit zijn de deelnemers:
Michael van Gerwen (1)
Peter Wright (2)
Gerwyn Price (3)
Michael Smith (4)
Rob Cross (5)
Nathan Aspinall (6)
Daryl Gurney (7)
Gary Anderson (8)
Verder doen mee:
James Wade
Ian White
Dave Chisnall
Mensur Suljovic
Simon Whitlock
Fallon Sherrock
Dimitri van den Bergh
Kyle Anderson
Damon Heta
Cody Harris
Jeff Smith
Darius Labanauskas
Daarnaast wordt er voorafgaand aan de autumn series (zie pro Tour topic) een kwalificatietoernooi gehouden waarbij de laatste 4 deelnemers zich zullen plaatsen. Matthew Edgar heeft op zijn youtubkanaal al aangegeven niet mee te gaan doen aan dit kwalificatietoernooi, omdat hij zich wil richten op rankingtoernooien en dus niet op dit toernooi wat niet meetelt voor de ranglijst. Ik verwacht persoonlijk dat er wel meer tourcard holders zich zullen afmelden voor dit kwalificatietoernooi (Van der Voort bijvoorbeeld die dit vorig jaar ook al deed)
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door Dartfantje »

Choco115 schreefCOLON 04 Aug 2020, 17:20 Vandaag zijn de deelnemers voor de World Series of darts finals 2020 bekend gemaakt. Deze zal worden gehouden in Salzburg, of publiek welkom is s nog onduidelijk.
Tickets zijn hier in ieder geval wel voor te koop. Je bent toch wel een ongelofelijke debiel als je hier nu nog tickets voor gaat kopen. Maar PDC blijft goede hoop houden, ook gezien de aantal Premier League avonden van dit jaar die (nog) niet achter gesloten deuren gespeeld gaan worden.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door The Runner »

White er 6-5 af tegen Heta, Chizzy 6-2 verloren van Harris en Vincent 6-0 gewonnen van Cullen. De favorieten gaan er af. Goed voor het darten

22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door ratm »

Vandaag gaan ze (vooralsnog) juist weer allemaal door :(
Wel leuk weer eens darten met publiek :)
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door ratm »

Naja nu dan toch, MvG verliest van Durrant in een mooie spannende pot van hoog niveau. En ook een juichende Durrant, laat zowaar wat emotie zien! Dit begint toch wel een mooie rivaliteit te worden!
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Series of Darts 2020

Bericht door Choco115 »

Price verdiende winnaar, zeker na die briljante halve finale tegen Wright. Cross zeer verrassende finalist, die wedstrijd tegen Wade was dan ook wel halve finale onwaardig. Cross speelde wel goed tegen Price, Price werd echter net op tijd wakker.
BUTTON_POST_REPLY