PDC World Championship 2022

K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door K1990 »

Als je zo zwaar staat als King kan je volgens mij geen enkel tornooi winnen. Hij staat te zweten als een rund, als een pijl op de grond valt kan hij ze bijna niet oprapen, bij langere wedstrijden ben je dan enorm in het nadeel.

Wade zijn dubbel 10 is super, als hij tegen Price zou uitkomen dan wordt dit een wedstrijd in de wedstrijd.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door Fred Raket »

Kim Huybrechts test ook positief. Zal Price wel van balen, vanwege hun potje
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLON 01 Jan 2022, 17:04 Kim Huybrechts test ook positief. Zal Price wel van balen, vanwege hun potje
Weet niet in hoeverre hij toen ook al echt besmettelijk was aangezien hij pas vandaag positief op de test reageerde. Tenminste, ik heb hem 2 dagen geleden nog zien zitten op de Vlaamse tv dus ik neem aan dat hij toen ook getest was en negatief. Laten we hopen dat Price niet besmet is.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door ratm »

Zo vrolijk als Wade was bij het interview op RTL, zo was hij niet bij de Engelse pers. Ik weet niet tegen wie hij het zei maar hij zei "ik vind het heerlijk om het ongelijk van mensen zoals jouw en Mardle te bewijzen. Ik heb meer gewonnen in twee weken dan Mardle in zijn hele carrière". Ik vind het wel mooi dat hij niet probeert mister nice guy te zijn maar gewoon zegt wat hem dwars zit. Net zoals Van der Voort ook altijd doet.
En hij heeft ook wel ene punt vind ik. Ik heb het al vaker gezegd, ik vind hem de meest onderschatte speler van allemaal. Maar de PDC zal er wel weer een boete voor uitdelen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door ratm »

Lekker potje dit. knap hoe Wright zich hersteld tijdens de wedstrijd. Hij kan al die gemiste dubbels achter zich laten, veel spelers kunnen dat niet. Als hij zijn dubbels blijft raken wint hij gewoon ondanks dat Rydz nog mooie dingen zal laten zien. Die is nog net even te weinig constant.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 01 Jan 2022, 22:03 Lekker potje dit. knap hoe Wright zich hersteld tijdens de wedstrijd. Hij kan al die gemiste dubbels achter zich laten, veel spelers kunnen dat niet. Als hij zijn dubbels blijft raken wint hij gewoon ondanks dat Rydz nog mooie dingen zal laten zien. Die is nog net even te weinig constant.
zeker lekker, en deze wedstrijd ook weer! Corona heeft dit toernooi behoorlijk verpest, en ik erger me vaker dan ooit aan het publiek maar we hebben wel gewoon weer een aantal heerlijke wedstrijden gehad
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door K1990 »

Oef irritante price ligt eruit. Al bij al geen verassende namen in de halve finales en 4 nederige spelers. Geef mij maar Anderson - Wade als finale met the flying scottsman als winnaar
Gebruikers-avatar
thedartist
Lid
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 20:27

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door thedartist »

We kunnen wel stellen dat na Taylor en daarna van Gerwen er niet meer een alleen heerser is in het darts. De top ligt dicht bij elkaar en we hebben al veel schitterende partijen darts gezien. Van de 4 halve finalisten gun ik het Smith het meeste de titel. Hij had met Price en Clayton de zwaarste tegenstanders. En hij is een darter zonder fratsen. Anderson is de positieve verassing. Ik had niet verwacht dat hij dit nog kon opbrengen. Wade is knap bezig maar heeft toch een vreemde uitstraling op t podium en Wright is wisselvalliger geworden. Zou echt eens moeten stoppen met zijn pijlencollectie en 1 set helemaal gebruiken.
Maar alle 4 kunnen winnen en dat maakt het wel veel leuker.
En met Dobey , Rydz en Humpfries komt er een nieuwe generatie talenten aan.
Taylor 9five gen.4 darts 26 Gram
Aluminium shafts Target medium
MVG prism Flights standard
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door Fred Raket »

Echt genoten gisteravond. Van mij mag het uitjouwen wel ophouden, en beperkt zijn tot de opkomst van iemand. Na de 9-dater van Price was het ook stil totdat Price iemand aanwees...
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door The Runner »

Ik hoop dat Smith de titel gaat pakken
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door Fred Raket »

The Runner schreefCOLON 02 Jan 2022, 10:56 Ik hoop dat Smith de titel gaat pakken
Normaal is het vaak zo bij Smith dat hij dit niveau niet vast kan houden, maar tegen Wade denk ik wel dat ie wint
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door no score »

Iedereen die Price uit het toernooi gooit mag van mij het toernooi winnen 8-)

Heb me dit wk verder prima vermaakt, vorig jaar niks gezien wegens geen publiek, dit jaar blij dat het publiek er tot het eind bij is (althans dat hoop ik ;) )
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door ratm »

Ik ben blij dat Price er uit ligt. Nu zijn er nog 4 spelers over die ik het allemaal erg gun.
Wade omdat hij dan eindelijk de erkenning krijgt voor een geweldige carrière. Ik denk dat dit voor hem dé kans is.
Anderson omdat hij altijd al een van mijn favoriete spelers is geweest en het zou mooi zijn als hij op zijn oude dag nog 1 titel kan pakken. Zo lang kunnen we niet meer van hem genieten denk ik.
Smith heeft een negatieve uitstraling maar is een sympathieke speler die respect toont naar zijn tegenstander als die iets mooist doet. Hij mist net dat zelfvertrouwen om titels te pakken. Mocht hij kampioen worden dan kunnen er zomaar vele titels volgen.
Wright is ook een symphatieke speler die je eigenlijk alles gunt. Maar in dit gezelschap zet ik hem toch even op 4.

Voor Price heeft het dus niets uitgemaakt dat er mensen met Corona uitvielen. Die had hij toch nooit tegengekomen aangezien hij niet voorbij Smith is gekomen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door ratm »

Als Smith zijn niveau van de laatste 2 wedstrijden weet te halen dan wint hij duidelijk van Wade. Ongeacht wat Wade doet. Maar het zou mij niets verbazen als Smith minder speelt (korte nacht en tegen Wade speelt iedereen minder). Als Wade dan de kansen pakt zoals hij tegen Kleermaker deed, gaat Smith zich ergeren. "Gisteren lukte alles en nu niks", dat soort dingen. Zou mij niks verbazen als Wade dan wint.

Anderson - Wright is helemaal lastig te voorspellen. Anderson groeit in dit toernooi maar is dat genoeg? Wright speelt beter nu hij zijn oude pijlen weer heeft maar ook gisteren was het niet heel stabiel, vooral op de dubbels. Zou wel eens all-the-way kunnen gaan.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door ratm »

Smith speelt wederom geweldig. Ook credits voor Wade. Het leek alsof hij volledig weggeblazen werd maar hij wist zich goed terug te vechten. In set 4 zat hij 2x net aan de verkeerde kant van het ijzer. Op set 1 na speelt hij ook gewoon een heel hoog niveau. Maar die Smith is helemaal los zeg!
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door Fred Raket »

Smith speelt wereldkampioen waardig
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door ratm »

Fred Raket schreefCOLON 02 Jan 2022, 21:50 Smith speelt wereldkampioen waardig
Ben het met je eens Fred. Werkelijk alles is (weer) goed vandaag. Telkens als je dacht dat Wade met 1 break terug kon komen begon Smith met 2 of 3 triplles waardoor de deur eigenlijk direct dicht ging. Finishes ook uitstekend verzorgt. Echt heel mooi oom te zien. En geen uitslover zoals Price of MvG maar gewoon lekker speren.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door ratm »

Smith absoluut de terechte winnaar. Wade speelde zijn beste wedstrijd van het toernooi maar Smith was gewoon te goed vandaag. ondanks dat hij de laatste 2 sets wat minder was.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door Fred Raket »

Mooi potje darts. Wade liet nog even zien dat ie wel meekan, maar het geweld van Smith was toch ff teveel
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door K1990 »

Het voorgerecht achter de rug, nu de clash tussen de Schotten. Ik verwacht een spannende wedstrijd.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door The Runner »

Hopelijk dat Smith het morgen wel een keer in de finale laat zien. Anders heeft hij last van het Terry Jenkins syndroom
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door Choco115 »

Heerlijke wedstrijd dit! :)
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door K1990 »

Jammer wat is Anderson toch een genot om naar te kijken. Iets te veel beslissende dubbels gemist. Een mindere eerste set kost hem de finale.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door ybabl »

Heerlijke wedstrijd inderdaad tussen de Schotten. Ik vind dat we sowieso een mooi toernooi hebben gehad dit jaar. Ik hoorde bij RTL dat de gemiddeldes niet de hoogste zijn van de afgelopen jaren, maar we hebben behoorlijke wat mooie, spannende potten gezien. Wie er ook wint vanavond, in mijn ogen de terechte kampioen. Laten we hopen op nog één keer vuurwerk op dat podium.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2022

Bericht door ratm »

Pff, nog 1 avondje Frank Visschraper. "nog nooit verloor iemand bij de PDC 2 wk finales op rij, dat is goed nieuws voor Smith". Zou de beste man nooit van Manley hebben gehoord? Of Priestley? Heeft de beste man de hele dag de tijd voor gehad he, om statistieken op te zoeken. En dan komt hij met dit soort kul.
BUTTON_POST_REPLY