Raymond van Barneveld

Topics over dartspelers
BUTTON_POST_REPLY

Komt Raymond van Barneveld terug in de top 5?

Peiling eindigt op 01 Jan 2015, 13:10

Nee, totaal afgeschreven
4
7%
Nee, de concurrentie is te goed
22
37%
Ja, zeker en vast
16
27%
Ja, maar dan moet er wel veel aan hem veranderen
16
27%
Geen mening
1
2%
 
Aantal stemmenCOLON 59

Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Dartfantje »

DeDeen schreefCOLON 24 Sep 2020, 15:47
Dartfantje schreefCOLON 24 Sep 2020, 11:59 Zoals hier op te maken is, speelt ook geld een rol. "Ben de Kok, eigenaar van Bengi BV en manager van Jeffrey de Zwaan, schotelde Van Barneveld een lucratief sponsorcontract voor."

Nu is dat natuurlijk geen gekke gedachte met zijn scheiding wat hem veel geld heeft gekost. Daarnaast zal zijn vriendin ook niet goedkoop zijn :P . Maar ik geloof er ook wel in dat hij nog echt het idee heeft mee te kunnen. Tis natuurlijk wel makkelijk praten als je net zo'n keuze mag toelichten voor de camera, maar misschien dat de manager van nu met de nieuwe omgeving hem wel op het goede pad kan zetten. Met Jeffrey de Zwaan is dat ook gelukt, dus waarom zou dat met Barney niet kunnen?

Enige waar ik wel bang voor ben is dat hij iets te makkelijk denkt over Q-School. Ondanks dat hij zegt geen uitnodiging voor een Tour Card te verwachten, vind ik hem ook soms overkomen alsof hij al door Q-School is gekomen. Met zo'n instelling gaat een eerste dag op Q-School heel belangrijk zijn, want daar op de kloten krijgen van een willekeurige passant gaat hem gelijk een tik geven.

Desondanks, hij heeft ook niks te verliezen denk. De manier waarop hij vorig jaar afscheid genomen had, kan natuurlijk niet erger. Hij beseft denk ook wel dat toernooien winnen niet zomaar meer kan tegenwoordig, ook als hij in topvorm is. Hopelijk geeft dit hem ook meer tevredenheid als hij op tv een halve finale ofzo haalt, maar dat zal de tijd leren
Dan heb je het interview niet gelezen, hij heeft juist aangegeven de Q-School enorm zwaar te vinden en zelfs niet te verwachten dat ie even een tourcard pakt.
Ik doelde ook meer op zijn interview voor de camera's van RTL. Er werd me al iets teveel gepraat over tv-toernooien enzovoorts. Hij gaf daarin ook aan dat uiteraard eerst Q-School gespeeld moet worden, maar tis ook een beetje een kwestie van lichaamstaal
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door ratm »

Dag 1 van q-scool begon niet best voor Barney. Zijn gevel viel er af.

https://www.ad.nl/den-haag/gevel-van-hu ... ~add2115f/

Hopelijk gaat het sportief beter de komende dagen.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Raymond van Barneveld

Bericht door Fred Raket »

Barney behaalt tourkaart.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Dartmat »

Scherp Fred.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Fred Raket »

Ben erg benieuwd welke Barney we gaan zien
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door ybabl »

Fred Raket schreefCOLON 18 Feb 2021, 19:44 Ben erg benieuwd welke Barney we gaan zien
Waar moeten we op hopen, denk je?
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Choco115 »

ybabl schreefCOLON 19 Feb 2021, 13:39
Fred Raket schreefCOLON 18 Feb 2021, 19:44 Ben erg benieuwd welke Barney we gaan zien
Waar moeten we op hopen, denk je?
Laten we maar beginnen met geen depressieve, haast suïcidale interviews meer :?
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door ybabl »

Choco115 schreefCOLON 19 Feb 2021, 18:14
ybabl schreefCOLON 19 Feb 2021, 13:39
Fred Raket schreefCOLON 18 Feb 2021, 19:44 Ben erg benieuwd welke Barney we gaan zien
Waar moeten we op hopen, denk je?
Laten we maar beginnen met geen depressieve, haast suïcidale interviews meer :?
Dit is wel waarom ik voornamelijk blij ben dat ie het gehaald heeft. Dat ie deze teleurstelling niet hoeft te verwerken. Maar mocht ie ergens een keer een tv-toernooi halen, zou dat al mooi zijn voorlopig, toch?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Dartmat »

ybabl schreefCOLON 21 Feb 2021, 13:58
Choco115 schreefCOLON 19 Feb 2021, 18:14
ybabl schreefCOLON 19 Feb 2021, 13:39
Fred Raket schreefCOLON 18 Feb 2021, 19:44 Ben erg benieuwd welke Barney we gaan zien
Waar moeten we op hopen, denk je?
Laten we maar beginnen met geen depressieve, haast suïcidale interviews meer :?
Dit is wel waarom ik voornamelijk blij ben dat ie het gehaald heeft. Dat ie deze teleurstelling niet hoeft te verwerken. Maar mocht ie ergens een keer een tv-toernooi halen, zou dat al mooi zijn voorlopig, toch?
Nou, dat heeft ie al gehaald aangezien de UK Open al binnen is. :mrgreen:

Maar goed, buiten dat zou de Grand Prix en WK halen een realistische en zeer nette prestatie zijn denk ik. Grand Slam zou een mooie bonus zijn.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door K1990 »

Dartmat schreefCOLON 21 Feb 2021, 14:44
ybabl schreefCOLON 21 Feb 2021, 13:58
Choco115 schreefCOLON 19 Feb 2021, 18:14
ybabl schreefCOLON 19 Feb 2021, 13:39
Fred Raket schreefCOLON 18 Feb 2021, 19:44 Ben erg benieuwd welke Barney we gaan zien
Waar moeten we op hopen, denk je?
Laten we maar beginnen met geen depressieve, haast suïcidale interviews meer :?
Dit is wel waarom ik voornamelijk blij ben dat ie het gehaald heeft. Dat ie deze teleurstelling niet hoeft te verwerken. Maar mocht ie ergens een keer een tv-toernooi halen, zou dat al mooi zijn voorlopig, toch?
Nou, dat heeft ie al gehaald aangezien de UK Open al binnen is. :mrgreen:

Maar goed, buiten dat zou de Grand Prix en WK halen een realistische en zeer nette prestatie zijn denk ik. Grand Slam zou een mooie bonus zijn.
World matchplay?
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Dartmat »

Te vroeg in het seizoen. Ik leg de lat niet te hoog voor hem. :mrgreen:
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door ratm »

Players Champions Finals moet ook wel lukken toch? ;)
Maar inderdaad, met WGP, WK, PCF en wellicht EC zou hij een prima eerste jaar hebben.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Dartmat »

ratm schreefCOLON 23 Feb 2021, 13:46 Players Champions Finals moet ook wel lukken toch? ;)
Maar inderdaad, met WGP, WK, PCF en wellicht EC zou hij een prima eerste jaar hebben.
Ja die zou je zo maar vergeten inderdaad. :mrgreen:
Als er iets makkelijk is om je voor te plaatsen is het die wel.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door ybabl »

Dartmat schreefCOLON 21 Feb 2021, 14:44
ybabl schreefCOLON 21 Feb 2021, 13:58
Choco115 schreefCOLON 19 Feb 2021, 18:14
ybabl schreefCOLON 19 Feb 2021, 13:39
Fred Raket schreefCOLON 18 Feb 2021, 19:44 Ben erg benieuwd welke Barney we gaan zien
Waar moeten we op hopen, denk je?
Laten we maar beginnen met geen depressieve, haast suïcidale interviews meer :?
Dit is wel waarom ik voornamelijk blij ben dat ie het gehaald heeft. Dat ie deze teleurstelling niet hoeft te verwerken. Maar mocht ie ergens een keer een tv-toernooi halen, zou dat al mooi zijn voorlopig, toch?
Nou, dat heeft ie al gehaald aangezien de UK Open al binnen is. :mrgreen:

Maar goed, buiten dat zou de Grand Prix en WK halen een realistische en zeer nette prestatie zijn denk ik. Grand Slam zou een mooie bonus zijn.
Oja, tuurlijk haha. Maar inderdaad, een WK zou al geweldig zijn. Zijn niveau viel me niet tegen (gezien de gemiddelden), dus hopelijk kan ie een paar keer per jaar een goede PC afleveren en stijgen op de OOM.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Raymond van Barneveld

Bericht door Fred Raket »

Van Barneveld onwel op PCS. Nu hij al langer met Diabetes loopt, zou je denken dat je je bloedsuikerwaarde beter in de gaten houdt...
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Choco115 »

Ik was hier heel erg van geschrokken toen nog niet bekend was wat precies met hem was gebeurd. Maar gelukkig gaat het alweer beter met hem!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door ratm »

Ik het artikel dat ik las stond dat hij wel al bij kennis was. Vraag me af wat er precies gebeurd is.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Dartmat »

ratm schreefCOLON 20 Mrt 2021, 10:30 Ik het artikel dat ik las stond dat hij wel al bij kennis was. Vraag me af wat er precies gebeurd is.
Te lage bloedsuikerspiegel. Met diabetes voel je je dan slapjes en kun je flauwvallen. Dat is ook maar heel even en als je je suikerspiegel weer op orde hebt voel je je ook al snel weer wat beter. Gelukkig was het 'slechts' dit en niet iets ernstigers.

Edit: het is min of meer een samenloop van omstandigheden

https://www.ed.nl/sport/flauwgevallen-v ... ~a79da70a/
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON 20 Mrt 2021, 12:30
ratm schreefCOLON 20 Mrt 2021, 10:30 Ik het artikel dat ik las stond dat hij wel al bij kennis was. Vraag me af wat er precies gebeurd is.
Te lage bloedsuikerspiegel. Met diabetes voel je je dan slapjes en kun je flauwvallen. Dat is ook maar heel even en als je je suikerspiegel weer op orde hebt voel je je ook al snel weer wat beter. Gelukkig was het 'slechts' dit en niet iets ernstigers.

Edit: het is min of meer een samenloop van omstandigheden

https://www.ed.nl/sport/flauwgevallen-v ... ~a79da70a/
Nou ja, ik lees het iets anders dan dat het aan zijn suikerspiegel zou liggen. Hij zegt dat het iets verhoogd was maar niet veel en dat het veel met stress te maken heeft. Dat is geen goed teken voor de nabije toekomst. Even goed tot rust komen dus maar.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Fred Raket »

Stress omtrent zijn vader, hoge bloedsuiker val niet niet van flauw, lage wel Hypo, wat ook overkomt als stressverschijnselen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door ratm »

Van Barneveld werd verdacht van matchfixing. Zo te lezen is het nooit onderzocht omdat hij direct uit het toernooi stapte. Eerlijk gezegd vind ik het wel wat verdacht over komen dat hij er direct uitstapte toen de controle verscherpt werd. Maakt het niet direct schuldig maar wel verdachter.

https://nos.nl/collectie/13862/artikel/ ... atchfixing
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door Fred Raket »

Zo denk ik er ook over. Je kunt sowieso geen pijl richten op het niveau van RvB. Hij verliest wel vaker tegen zgn onbekende speler.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Raymond van Barneveld

Bericht door K1990 »

Fred Raket schreefCOLON 27 Sep 2021, 15:57 Zo denk ik er ook over. Je kunt sowieso geen pijl richten op het niveau van RvB. Hij verliest wel vaker tegen zgn onbekende speler.
Als Adams nu 1 ding niet is dan is het wel onbekend 😋. Maarja bewijs zoiets maar, darts is een sport die heel makkelijk te manipuleren is.
BUTTON_POST_REPLY