Gary Anderson pijlen

Dartpijlen, dartborden, gooitechnieken enz.
Gebruikers-avatar
Jarnowtjuh
Lid
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 13:47

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Jarnowtjuh »

Fred Raket schreefCOLONBen in contact met Unicorn om de Gary Anderson Phase3 in gold uit te brengen.
Zou wel echt vet zijn!
Current SetUp:
Adrian Lewis WC Gen-2 90%
Unicorn Gripper 3 White Short
Gary Anderson Authentic Big Wing "Sign"
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Fred Raket »

Hoop het ja, ze vonden het een goed idee.
MRB78
Lid
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 09:32

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door MRB78 »

Persoonlijk zou ik ze niet kopen en vind ik bijvoorbaat de WC versie mooier
Lookout
Lid
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 15:19

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Lookout »

Dus binnenkort kunnen we de gouden versie op de markt verwachten door jou email?
180's '16 79x
Eric B
Lid
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:21

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Eric B »

:shock:
lifeson
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2015, 16:49

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door lifeson »

Klein vraagje wil de nieuwe world champion van anderson aanschaffen maar wil het liefst 22g is daar een mogelijkheid in?

Mvg
Kazuya17
Lid
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2014, 00:02

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Kazuya17 »

lifeson schreefCOLONKlein vraagje wil de nieuwe world champion van anderson aanschaffen maar wil het liefst 22g is daar een mogelijkheid in?

Mvg
Nee die zijn in 23/25 gram. Maar je kunt wel de phil taylor 9zero kopen die komen het meest in de buurt die bestaan wel in 22 gram.
Eredevisie Dol (Limburg.) :D
Gebruikers-avatar
Parappo
Lid
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 11:36

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Parappo »

Kazuya17 schreefCOLON
lifeson schreefCOLONKlein vraagje wil de nieuwe world champion van anderson aanschaffen maar wil het liefst 22g is daar een mogelijkheid in?

Mvg
Nee die zijn in 23/25 gram. Maar je kunt wel de phil taylor 9zero kopen die komen het meest in de buurt die bestaan wel in 22 gram.
Komen in 21 23 25 en 27 gram. Iets anders dan de wc qua iindeling maar exact dezelfde dart.
Unicorn Gary Anderson phase 4 23 gram, gripper 4 short Unicorn big wing 125m slotlock
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Fred Raket »

lifeson schreefCOLONKlein vraagje wil de nieuwe world champion van anderson aanschaffen maar wil het liefst 22g is daar een mogelijkheid in?

Mvg

23g kopen en laten customizen naar 22g, mail me maar als ik je moet helpen ;)
jerryvw
Lid
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:08

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door jerryvw »

hoe staat het met de gold versie fred?
Gebruikers-avatar
Parappo
Lid
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 11:36

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Parappo »

Fred Raket schreefCOLON
lifeson schreefCOLONKlein vraagje wil de nieuwe world champion van anderson aanschaffen maar wil het liefst 22g is daar een mogelijkheid in?

Mvg

23g kopen en laten customizen naar 22g, mail me maar als ik je moet helpen ;)
Dan vernaggel je wel de pijl mi. Heb het ih verleden ook weleens gedaan. Balans is dan heel anders. Logisch maar zeer onplezierig.
Unicorn Gary Anderson phase 4 23 gram, gripper 4 short Unicorn big wing 125m slotlock
jerryvw
Lid
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 16:08

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door jerryvw »

Parappo schreefCOLON
Fred Raket schreefCOLON
lifeson schreefCOLONKlein vraagje wil de nieuwe world champion van anderson aanschaffen maar wil het liefst 22g is daar een mogelijkheid in?

Mvg

23g kopen en laten customizen naar 22g, mail me maar als ik je moet helpen ;)
Dan vernaggel je wel de pijl mi. Heb het ih verleden ook weleens gedaan. Balans is dan heel anders. Logisch maar zeer onplezierig.

ik heb dat laten doen met mijn taylor phase 5 rosso naar 24 gram gooit prima hoor

is wel zo dun mogelijk uitgeboord
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door rproele »

De orginele 21gr Phase3 op het verlanglijstje.
Helaas is momenteel de pond stervens duur dus wordt een duur probeersetje.
lifeson
Lid
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2015, 16:49

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door lifeson »

Bedankt voor alle reacties ga eens contact opnemen met madhouse

Groetjes
Gebruikers-avatar
Tim
Lid
BerichtenCOLON 430
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 02:15

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Tim »

Wederom een nieuwe set 'Limited Edition' pijlen van Anderson. Nu ter ere van PL kampioenschap:

Afbeelding

Mooie pijl maar ik vind dat Unicorn nu wel erg ver gaat in het uitbuiten van hun 'merk' Gary Anderson en z'n phase 3 pijl...

Er zijn nu al vijf soorten van de 23 grams phase 3 uit gekomen:

- Maestro Premier
- Maestro Premier DNA
- WC 2015 'Limited'
- WC
- PL 2015 'Limited'

What's next? Een Golden variant lijkt me nog wel mooi maar moet er bij iedere grote titel een 'Limited Edition' komen...? :?
Unicorn Barneveld W.C. Golden 23 gr. 8-)
(Op dit moment althans... :D )
MRB78
Lid
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 02 Dec 2014, 09:32

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door MRB78 »

Vind ze er best mooi uit zien, maar ga ze denk ik niet kopen vind de WC LE ook wel prima :D
Kazuya17
Lid
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2014, 00:02

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Kazuya17 »

Vind ze mooi eruit zien. Alleen warm word ik er niet van blijft dezelfde dart in een ander jasje. 8-)
Eredevisie Dol (Limburg.) :D
Gebruikers-avatar
Parappo
Lid
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 11:36

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Parappo »

Kazuya17 schreefCOLONVind ze mooi eruit zien. Alleen warm word ik er niet van blijft dezelfde dart in een ander jasje. 8-)
Vind het allemaal overdone en bovendien... blauwe darts??? Ik hou der niet van. Een pijl in Tungsten en Goud prima. Met alle andere kleuren heb ik niets. Zwart is erg vervelend omdat ie wegvalt in het zwarte vlak vd 20. Ik wil graag tegen me dart aan kunnen gooien nl. Schijnbaar is er veel vraag naar anders doet Unicorn dit niet en 45 pond voor een coating met de huidige stand vd Pond vs de euro.... Prijzig :)
Unicorn Gary Anderson phase 4 23 gram, gripper 4 short Unicorn big wing 125m slotlock
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Fred Raket »

Parappo schreefCOLON
Kazuya17 schreefCOLONVind ze mooi eruit zien. Alleen warm word ik er niet van blijft dezelfde dart in een ander jasje. 8-)
Vind het allemaal overdone en bovendien... blauwe darts??? Ik hou der niet van. Een pijl in Tungsten en Goud prima. Met alle andere kleuren heb ik niets. Zwart is erg vervelend omdat ie wegvalt in het zwarte vlak vd 20. Ik wil graag tegen me dart aan kunnen gooien nl. Schijnbaar is er veel vraag naar anders doet Unicorn dit niet en 45 pond voor een coating met de huidige stand vd Pond vs de euro.... Prijzig :)
Ik bestel ze sowieso niet in een pre order. Ze denken aan de blauwe pijl van Wright denk ik en Target Cortex....
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door rproele »

Ik vind het eerder erg dat je nu pas met een limited edition voor de 2015 PL winnaar komt terwijl we bijna aan de 2016 beginnen.
En dan met een pijl (qua kleur) niet eens mee gegooid heeft tijdens de PL, maar alleen tijdens de 180 show.
Logica is compleet zoek, behalve dat limited editions voor Unicorn hopleijk geld in het laadje brengt.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Dartsjournalist »

rproele schreefCOLONIk vind het eerder erg dat je nu pas met een limited edition voor de 2015 PL winnaar komt terwijl we bijna aan de 2016 beginnen.
En dan met een pijl (qua kleur) niet eens mee gegooid heeft tijdens de PL, maar alleen tijdens de 180 show.
Logica is compleet zoek, behalve dat limited editions voor Unicorn hopleijk geld in het laadje brengt.
Hij speelde er afgelopen weekend ook mee. Misschien dat het daarom wel zo slecht ging :P.
Twitter: @PVDarts180
Gebruikers-avatar
rproele
Lid
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:57

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door rproele »

Dartsjournalist schreefCOLON
rproele schreefCOLONIk vind het eerder erg dat je nu pas met een limited edition voor de 2015 PL winnaar komt terwijl we bijna aan de 2016 beginnen.
En dan met een pijl (qua kleur) niet eens mee gegooid heeft tijdens de PL, maar alleen tijdens de 180 show.
Logica is compleet zoek, behalve dat limited editions voor Unicorn hopleijk geld in het laadje brengt.
Hij speelde er afgelopen weekend ook mee. Misschien dat het daarom wel zo slecht ging :P.
Hij was blauw van de drank en ergerde zich groen en geel (DNA versie).
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Dartsjournalist »

rproele schreefCOLON
Dartsjournalist schreefCOLON
rproele schreefCOLONIk vind het eerder erg dat je nu pas met een limited edition voor de 2015 PL winnaar komt terwijl we bijna aan de 2016 beginnen.
En dan met een pijl (qua kleur) niet eens mee gegooid heeft tijdens de PL, maar alleen tijdens de 180 show.
Logica is compleet zoek, behalve dat limited editions voor Unicorn hopleijk geld in het laadje brengt.
Hij speelde er afgelopen weekend ook mee. Misschien dat het daarom wel zo slecht ging :P.
Hij was blauw van de drank en ergerde zich groen en geel (DNA versie).
Juist niet, dat was het probleem waarschijnlijk.
Twitter: @PVDarts180
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Rat »

Dus de schotten krijgen wel blauwe???

En wij dan?????

:twisted:
Gebruikers-avatar
Rayb
Lid
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2014, 23:59

Re: Gary Anderson pijlen

Bericht door Rayb »

Tja ze moeten toch een nieuwe melkkoe hebben sinds Taylor weg is bij Unicorn.
Daarom dus lekker veel versies van Gary zijn darts uitbrengen.

En toevallig is het ook een pijl met de "Taylor" grip ;)
BUTTON_POST_REPLY