Q-School 2022

BUTTON_POST_REPLY
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Q-School 2022

Bericht door Choco115 »

De volgende spelers hebben een tourcard gewonnen:
Jose Justicia
Brian Raman
Luc Peters
Krzysztof Kciuk
Mario Vandenbogaerde
Jules van Dongen
Kevin Doets
Tony Martinez
Danny Jansen
Radek Szaganski
Damian Mol
Jimmy Hendriks
Ricardo Pietreczko
Vladimir Andersen
Rowby-John Rodriguez
James Wilson
Darren Webster
Ross Montgomery
Josh Rock
Jamie Clark
Ted Evetts
Connor Scutt
Richie Burnett
Kevin Burness
Scott Waites
Josh Rock
Cameron Menzies
John O'Shea
George Killington
Mickey Mansell
Nick Fullwell
Shaun Wilkinson
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Q-School 2022

Bericht door ratm »

Zitten toch wel een aantal leuke namen bij. Cameron Menzies maakt 1 jaar indruk bij de BDO en John O'Shea heeft in al die jaren nooit iets opmerkelijks gepresteerd maar won toch maar mooi ineens de Winmau. Maar vooral ben ik benieuwd naar Raman.
Montgomery is denk ik de meest opvallende naam. Al die jaren anti-PDC en nu gaat hij er spelen. Moet hij zelf weten verder maar opmerkelijk is het wel.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Q-School 2022

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 16 Jan 2022, 09:42 Zitten toch wel een aantal leuke namen bij. Cameron Menzies maakt 1 jaar indruk bij de BDO en John O'Shea heeft in al die jaren nooit iets opmerkelijks gepresteerd maar won toch maar mooi ineens de Winmau. Maar vooral ben ik benieuwd naar Raman.
Montgomery is denk ik de meest opvallende naam. Al die jaren anti-PDC en nu gaat hij er spelen. Moet hij zelf weten verder maar opmerkelijk is het wel.
Idd vak hypocrisie gesproken... was op sociale media ook 1 van de mannen die pleitte om de county's weg te halen bij de BDO.

Heel veel goede spelers komen erbij anderzijds heb ik wel mijn twijfels of Raman er al klaar voor is, beter een paar jaar wdf gespeeld en eerst iets laten zien op de majors. Mario is een goede speler maar zit denk ik aan zijn limiet van Waites en Wilson verwacht ik wel veel deze keer.
BUTTON_POST_REPLY