BDO WK 2020

BUTTON_POST_REPLY
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 12 Jan 2020, 19:00
K1990 schreefCOLON 12 Jan 2020, 13:27 Ik denk dat ze allemaal q school gaan doen. Als we de berichten mogen geloven is het niet zeker dat er nog BDO zal zijn. Er is ook nog geen communicatie geweest vanuit de WDF dus dan heb je niet veel keus of je in te schrijven of je hebt niks.

Verder is dit een leuk en spannend tornooi geweest. Ik verwacht niet een hoog niveau vanavond want beiden zullen stijf staan van de zenuwen. Warren is gewoon een heel goede speler, en niet te vergeten dat hij nog maar 2 jaar de tour afgaat. Vandaar dat hij lang uit de picture is gebleven. Hij is altijd alle een goeie speler voor Wales geweest.

De laatste 3 avonden zat de zal goed vol, het moet zijn dat de mensen overtuigd geraakt zijn dankzij het leuke tornooi. Hopelijk worden deze inkomsten nu gebruikt om de schulden te betalen zodat een nieuw bestuur met een wit blad kan beginnen.
Denk ook dat ze bijna allemaal q school zullen doen om zo voor wat meer zekerheid te kiezen. De toekomst van de BDO is te onzeker.
Maar het was zeker een leuk toernooi, vond het leuker dan de laatste jaren. Ondanks dat er niet echt kleurrijke spelers overbleven na de kwartfinale.

Vind het toch ook wel verrassend dat Suzuki heeft gewonnen. Als ik Ashton en Suzuki zie spelen (niet tegen elkaar) heb ik altijd het idee dat Ashton de betere is maar nu 2 keer op rij wordt ze door Suzuki verslagen. Ook gisteren vond ik Ashton de eerste twee sets eigenlijk beter
De loting was idd niet al te best, in de bovenste tabelhelft zaten veel grote en aantrekkelijke namen in de onderste niet. Williams zou nooit de finale gehaald hebben met deze vorm in de bovenste helft.

Dat is gewoon omdat Suzuki heel constant is. Ashton kan met momenten echt zoals de mannen gooien maar kan dat nooit aanhouden. De BDO moet ook gebruik maken van die Japanse markt want ik zie Suzuki nu niet een tourkaart halen. In Japan valt er ook geld te rapen dus toch voor gaan.
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: BDO WK 2020

Bericht door DeDeen »

K1990 schreefCOLON 12 Jan 2020, 13:27 Ik denk dat ze allemaal q school gaan doen. Als we de berichten mogen geloven is het niet zeker dat er nog BDO zal zijn. Er is ook nog geen communicatie geweest vanuit de WDF dus dan heb je niet veel keus of je in te schrijven of je hebt niks.

Verder is dit een leuk en spannend tornooi geweest. Ik verwacht niet een hoog niveau vanavond want beiden zullen stijf staan van de zenuwen. Warren is gewoon een heel goede speler, en niet te vergeten dat hij nog maar 2 jaar de tour afgaat. Vandaar dat hij lang uit de picture is gebleven. Hij is altijd alle een goeie speler voor Wales geweest.

De laatste 3 avonden zat de zal goed vol, het moet zijn dat de mensen overtuigd geraakt zijn dankzij het leuke tornooi. Hopelijk worden deze inkomsten nu gebruikt om de schulden te betalen zodat een nieuw bestuur met een wit blad kan beginnen.
Niveau is voorlopig meer dan prima.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

DeDeen schreefCOLON 12 Jan 2020, 20:49
K1990 schreefCOLON 12 Jan 2020, 13:27 Ik denk dat ze allemaal q school gaan doen. Als we de berichten mogen geloven is het niet zeker dat er nog BDO zal zijn. Er is ook nog geen communicatie geweest vanuit de WDF dus dan heb je niet veel keus of je in te schrijven of je hebt niks.

Verder is dit een leuk en spannend tornooi geweest. Ik verwacht niet een hoog niveau vanavond want beiden zullen stijf staan van de zenuwen. Warren is gewoon een heel goede speler, en niet te vergeten dat hij nog maar 2 jaar de tour afgaat. Vandaar dat hij lang uit de picture is gebleven. Hij is altijd alle een goeie speler voor Wales geweest.

De laatste 3 avonden zat de zal goed vol, het moet zijn dat de mensen overtuigd geraakt zijn dankzij het leuke tornooi. Hopelijk worden deze inkomsten nu gebruikt om de schulden te betalen zodat een nieuw bestuur met een wit blad kan beginnen.
Niveau is voorlopig meer dan prima.
Idd voorlopig zeer mooie finale.
Jowinho
Lid
BerichtenCOLON 524
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 17:37

Re: BDO WK 2020

Bericht door Jowinho »

Beste finale sinds jaren. Heel lang geleden dat het niveau van beide finalisten zo hoog lag.
O.O.M. 22ste
Winnaar World Matchplay 2013, Grand Slam of Darts 2014, UK Open 2019, Players Championship Finals 2019
Runner-up Ladbrokes World Championship 2012, Grand Slam of Darts 2015, William Hill World Championship 2016
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: BDO WK 2020

Bericht door no score »

Niks mis mee, hopelijk tot 6-6 en dan een spannende laatste set
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

Het is een mooie finale maar deze break duurt wel heel lang zeg :roll:
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 12 Jan 2020, 22:05 Het is een mooie finale maar deze break duurt wel heel lang zeg :roll:
Idd zo haal je de spelers uit hun ritme
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: BDO WK 2020

Bericht door Rat »

Niet te geloven wat een verrassende winnaar wordt die Warren, :shock: .
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

Mooie wereldkampioen :D Als dit de laatste BDO World final was dan was het een mooie afsluiter. Williams net iets te zwak op de dubbels. Aan het aantal 180ers lag het niet.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: BDO WK 2020

Bericht door Ronn »

Dit was een PRIMA finale. Beide spelers vond ik top. Toch wel een verdiende winnaar die Warren. Mooie reactie ook van hem na de winnende dart op tops. Leuk.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: BDO WK 2020

Bericht door Choco115 »

Enorm gegund. Persoonlijk hoop ik niet dat dit het laatste BDO WK was (desnoods neemt de WDF iets soortgelijks over want dit vond ik echt de; leuk toernooi, mooie finale, prima wedstrijden, niet weer dezelfde PDC top-8 gezichten.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: BDO WK 2020

Bericht door no score »

Jammer dat Williams na de pauze scorend achter bleef, maar heb me verder prima vermaakt.
Het hele toernooi trouwens.
Ook prima commentaar van Roland Scholten en de andere twee heren.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

Choco115 schreefCOLON 12 Jan 2020, 23:15 Enorm gegund. Persoonlijk hoop ik niet dat dit het laatste BDO WK was (desnoods neemt de WDF iets soortgelijks over want dit vond ik echt de; leuk toernooi, mooie finale, prima wedstrijden, niet weer dezelfde PDC top-8 gezichten.
En een leuke sfeer, het is de lakeside niet maar wel een heel leuke locatie het publiek er lekker dicht op.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Re: BDO WK 2020

Bericht door Ronn »

Ik vond deze finale mooier dan de PDC finale. ;)
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

Zwak dat Jacklin de trophy niet kwam uitrijken, lafaard 😡
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: BDO WK 2020

Bericht door Fred Raket »

Zit ook niemand op te wachten [emoji6]
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO WK 2020

Bericht door Dartmat »

Meer dan prima finale van een zeer aardig toernooi. Je gunt die spelers toch gewoon meer dan de fooi die ze nu krijgen. Met het niveau was dit jaar niets mis.

Nu is het afwachten op de berichtgevingen rond de BDO. Ik ben erg nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: BDO WK 2020

Bericht door ratm »

Leuke en zeer verdiende winnaar, zeker over het hele toernooi gezien. Vond dit een van de leukste BDO Wk's van de afgelopen jaren met een prima niveau. Het commentaar op Eurosport was ook veel beter dan de afgelopen jaren, Scholten is een mooie toevoeging.
Maar buiten de vraag of de keuze en het moment van de keuze juist was, wat vinden jullie verder van deze locatie? De sessies waarin er nauwelijks mensen zaten waren natuurlijk verschrikkelijk om te zien maar ik vond de sfeer er op het laatst best in zitten. Er heeft volgens mij nooit iemand op de ring gezeten, waren die kaarten wel in de verkoop?
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

Ik vond de locatie dik oké. Het had natuurlijk niet het mythische van de lakeside maar de sfeer zat er idd goed in en het publiek zat ook dicht op het podium wat altijd goed is.

Helemaal in het begin verkochten ze tickets voor op het balkon. Alleen waren die nog duurder en zullen ze ingezien hebben dat deze toch niet gekocht gingen worden.

Ben benieuwd wat het pers bericht zal zijn vandaag van de BDO en of WDF/PDC. Al zou het kunnen dat de laatste 2 wachten tot na de q school.
no score
Lid
BerichtenCOLON 675
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2017, 12:02

Re: BDO WK 2020

Bericht door no score »

Prima locatie, leuke sfeer. En een lege zaal is nooit leuk om naar te kijken. Kan me genoeg pdc toernooien herinneren waar de zaal nog niet vol zat of al was leeggelopen, dat ziet er ook niet uit.
De bezetting van de zaal en de sfeer, van bijvoorbeeld gisteren, lijkt me op zich goede reclame om volgend jaar meer kaarten te verkopen mocht alles doorgaan 8-)
Laatst gewijzigd door 1 op no score, in totaal 13 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: BDO WK 2020

Bericht door Dartfantje »

Locatie was in ieder geval prima. Heb eigenlijk geen middagsessies kunnen zien, dus kan ook niet goed beoordelen of het toen altijd leeg was. In ieder geval was het met de avondsessies prima te doen qua publiek. Slimme move ook (toch nog iets) om het balkon te sluiten en iedereen vanaf de vloer te laten kijken.

Zitten natuurlijk wel heel veel haken en ogen aan dit WK, maar de locatie is wel iets waar ze op door kunnen borduren. Ze hebben nu een jaar de tijd om alles te regelen. Zorg snel voor een garantie op het prijzengeld, regel de sponsoren en begin op tijd met de kaartverkoop en het adverteren. Dan blijven de spelers ook gewoon hun ding doen, want ook al gaat zowat iedereen naar Q-school, meer dan drie darters die op het WK hebben gestaan gaan echt niet door Q-school komen.

Maar dan is het natuurlijk wel te hopen dat de BDO overeind blijft. De komende maanden gaan (weer) interessant worden...
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: BDO WK 2020

Bericht door Dartmat »

Ik zou voor volgend jaar toch op zoek gaan naar een nog kleinere locatie die goedkopere kaarten kan opleveren. Op een goed bereikbare plek die niet zo duur is qua hotels e.d. als hartje Londen. De middag en ook enkele avondsessies waren gewoonweg dramatisch. Met goedkopere tickets krijg je nog meer sfeer. En ik denk dat de O2 niet de enige locatie is waar je dicht op het podium kunt zitten, want dat was inderdaad het voornaamste pluspunt.

Maar goed, de vraag is allereerst of er financieel überhaupt een volgend jaar mogelijk is hè. Dat is het belangrijkste nu.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

Dartmat schreefCOLON 13 Jan 2020, 13:17 Ik zou voor volgend jaar toch op zoek gaan naar een nog kleinere locatie die goedkopere kaarten kan opleveren. Op een goed bereikbare plek die niet zo duur is qua hotels e.d. als hartje Londen. De middag en ook enkele avondsessies waren gewoonweg dramatisch. Met goedkopere tickets krijg je nog meer sfeer. En ik denk dat de O2 niet de enige locatie is waar je dicht op het podium kunt zitten, want dat was inderdaad het voornaamste pluspunt.

Maar goed, de vraag is allereerst of er financieel überhaupt een volgend jaar mogelijk is hè. Dat is het belangrijkste nu.
Dat wordt wel moeilijk... Des Jacklin hield niet echt rekening met de budgettaire toestand. Hij heeft met zowel de locatie in Blackburn, de circus tavern en de 02 een 3 jarige deal afgesloten... sowieso zijn 2 van de 3 locaties dure locaties.
Gebruikers-avatar
Dartfantje
Lid
BerichtenCOLON 815
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 01:39

Re: BDO WK 2020

Bericht door Dartfantje »

K1990 schreefCOLON 13 Jan 2020, 13:24
Dartmat schreefCOLON 13 Jan 2020, 13:17 Ik zou voor volgend jaar toch op zoek gaan naar een nog kleinere locatie die goedkopere kaarten kan opleveren. Op een goed bereikbare plek die niet zo duur is qua hotels e.d. als hartje Londen. De middag en ook enkele avondsessies waren gewoonweg dramatisch. Met goedkopere tickets krijg je nog meer sfeer. En ik denk dat de O2 niet de enige locatie is waar je dicht op het podium kunt zitten, want dat was inderdaad het voornaamste pluspunt.

Maar goed, de vraag is allereerst of er financieel überhaupt een volgend jaar mogelijk is hè. Dat is het belangrijkste nu.
Dat wordt wel moeilijk... Des Jacklin hield niet echt rekening met de budgettaire toestand. Hij heeft met zowel de locatie in Blackburn, de circus tavern en de 02 een 3 jarige deal afgesloten... sowieso zijn 2 van de 3 locaties dure locaties.
Hoho, hij (en/of sportotal) hebben een 3-jarige deal met eurosport dat die drie toernooien worden uitgezonden. Voor zover bekend hebbben deze deals niets met de locaties te maken, al las ik wel ergens dat de deal met de o2 iets van tien jaar is...
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: BDO WK 2020

Bericht door K1990 »

Dartfantje schreefCOLON 13 Jan 2020, 13:28
K1990 schreefCOLON 13 Jan 2020, 13:24
Dartmat schreefCOLON 13 Jan 2020, 13:17 Ik zou voor volgend jaar toch op zoek gaan naar een nog kleinere locatie die goedkopere kaarten kan opleveren. Op een goed bereikbare plek die niet zo duur is qua hotels e.d. als hartje Londen. De middag en ook enkele avondsessies waren gewoonweg dramatisch. Met goedkopere tickets krijg je nog meer sfeer. En ik denk dat de O2 niet de enige locatie is waar je dicht op het podium kunt zitten, want dat was inderdaad het voornaamste pluspunt.

Maar goed, de vraag is allereerst of er financieel überhaupt een volgend jaar mogelijk is hè. Dat is het belangrijkste nu.
Dat wordt wel moeilijk... Des Jacklin hield niet echt rekening met de budgettaire toestand. Hij heeft met zowel de locatie in Blackburn, de circus tavern en de 02 een 3 jarige deal afgesloten... sowieso zijn 2 van de 3 locaties dure locaties.
Hoho, hij (en/of sportotal) hebben een 3-jarige deal met eurosport dat die drie toernooien worden uitgezonden. Voor zover bekend hebbben deze deals niets met de locaties te maken, al las ik wel ergens dat de deal met de o2 iets van tien jaar.

https://www.bdodarts.com/index.php/item ... -confirmed

https://www.bdodarts.com/index.php/item ... rld-trophy
BUTTON_POST_REPLY