Lakeside 2023

K1990
Lid
BerichtenCOLON 723
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: Lakeside 2023

Bericht door K1990 »

Fred Raket schreefCOLON 30 Sep 2023, 19:05 Ben ik de enige fan van de Lakeside ?
Ik ben blij dat het nog bestaat en dat het vrij te zien is, zonder dat je er een maandabo van viaplay voor nodig hebt
Er zijn nog heel veel fans van de Lakeside hoor. Maar de Lakeside kan alleen nog maar de Lakeside blijven als er ook goede spelers blijven meedoen.

Daarvoor moet volgens mij de WDF anders bestuurt worden. De generatie Adams, O'shea, Fitton, Durrant etc .. zijn te oud geworden en zijn niet meer actief.

Het is nu aan de jongere generatie en wat enig niveau haalt speelt niet meer voor de WDF ( op een paar uitzonderingen na).
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2829
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Bericht door ratm »

Fan van de Lakeside ben ik niet maar ik vind het wel altijd leuk om naar te kijken. Niet vanwege de historie (andere toernooien/zalen hebben ook veel historie en de echte geschiedenis werd op de Lakeside eigenlijk maar tussen 87-07 geschreven, daarna werd het steeds meer een b-toernooi), ook niet vanwege het podium (sinds de veranderingen in de jaren 00 best wel lelijk) maar omdat het leuk is andere spelers te zien dan wat we bij de PDC zien. Veel topspelers van de toekomst maar ook veel laatbloeiers die met veel pijn en moeite zich hebben weten te plaatsen en de ervaring van hun leven (nou ja dartsleven) hebben. De sfeer is soms wat slaapverwekkend maar zodra een wedstrijd spannend is kan de sfeer uniek zijn.

Wel vind ik het niveau in de eerste rondes steeds vaker door de ondergrens zakken waardoor ik mijn concentratie verlies. Om het even hard te zeggen, Lakeside is al jaren een aflopende zaak, dat is al vóór Jacklin ingezet. Alleen de echte grote liefhebbers zoals wij boeit het nog. En wij weten toch wel ergens een stream te vinden. Dat het niet op tv is vind ik voor mij persoonlijk geen probleem dus.

Maar ik ben het wel met K1990 eens dat de WDF als doel moet hebben het op tv te krijgen, alleen dan raken nieuwe fans bekend met de WDF. Het prijzengeld kan dan omhoog, sponsoren van spelers zullen iets meer betalen enz enz. En dat ze dat niet is gelukt is wel teleurstellend.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Bericht door Ronn »

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het op YouTube live wordt uitgezonden.
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
K1990
Lid
BerichtenCOLON 723

Bericht door K1990 »

Effe een vraag vanuit Belgisch standpunt, weet er iemand of François Schweyen nu geplaatst is voor Lakeside ?
K1990
Lid
BerichtenCOLON 723

Bericht door K1990 »

Tricole kwalificeert zich op de valreep voor het PDC wk, hierdoor verliest de Lakeside 1 van de topfavorieten voor dit jaar.

Hij zal vervangen worden door John Scott.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2829

Bericht door ratm »

Toch wel jammer, ik had hem graag op Lakeside in actie gezien en daarna pas de overstap zien maken.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1072
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Bericht door Choco115 »

Vind het vooral jammer omdat we potentieel al in de Laatste 32 een heerlijk duel tussen Tricole en Leonard Gates konden krijgen, en ik verwacht dat Gates John Scott wel heel makkelijk zal verslaan.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 723

Bericht door K1990 »

Geen voorspellingen ?

Benieuwd hoe goed de zaal zal gevuld zijn straks op de Lakeside. We gaan er ons toch weer eens een weekje voor zetten :D

Ik weet niet of het kan maar een finale Baetens - Klaassen zou mss wel het mooiste zijn. Het blijft een enorme ontgoocheling dat Littler er niet bij is, het had het wk toch een andere dimensie gegeven.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2829

Bericht door ratm »

Ik zat het schema voor vandaag te bekijken maar er zit niks tussen om voor thuis te blijven. Alleen Bialecki misschien.
De glorie is er wel vanaf wat mij betreft. Dat was de laatste jaren bij de bdo al zo. Eigenlijk is het sinds 2009 alleen maar achteruit gegaan. Dat is niet erg, darts blijft leuk, maar als ik het speelschema van vandaag dan bekijk wordt ik er niet warm van.

Wie heeft eigenlijk bedacht dat er na een 180 die spuuglelijke blokken op het podium rond het bord gaan knipperen?? Dat lijkt me erg irritant voor degen die gaat gooien.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 723

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON Gisteren, 15:30 Ik zat het schema voor vandaag te bekijken maar er zit niks tussen om voor thuis te blijven. Alleen Bialecki misschien.
De glorie is er wel vanaf wat mij betreft. Dat was de laatste jaren bij de bdo al zo. Eigenlijk is het sinds 2009 alleen maar achteruit gegaan. Dat is niet erg, darts blijft leuk, maar als ik het speelschema van vandaag dan bekijk wordt ik er niet warm van.

Wie heeft eigenlijk bedacht dat er na een 180 die spuuglelijke blokken op het podium rond het bord gaan knipperen?? Dat lijkt me erg irritant voor degen die gaat gooien.
Ja vind ik ook maar iets vreemd, het tempo wordt er zo wel wat uitgehaald.
BUTTON_POST_REPLY