UK Open 2021

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

UK Open 2021

Bericht door Dartmat »

Zojuist weer begonnen, de eerste echte major van het seizoen: de UK Open. Helaas niet in Minehead, maar in Milton Keynes.

De eerste 9 darter is na 9 minuten al gegooid door Bialecki. De eerste wedstrijden zijn pas net gespeeld, maar Zonneveld is al door (ten koste van Geert de Vos) en ook Doets heeft zijn wedstrijd gewonnen. Vos verslaat enigszins verrassend Gawlas, mooi. Jitse van der Wal is zonder te spelen door aangezien Hempel zich teruggetrokken heeft.

De enige speler die niet mee mocht doen vanwege een positieve test was Pipe. De rest allemaal clean.
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: UK Open 2021

Bericht door Dartmat »

9 darter van der Wal, maar verliest wel. Van Bialecki die dus eerder op de dag zelf al een negendarter gooide.

Ai ai ai, van Barneveld verliest direct met 6-3 van Soutar. Dat is na vorige week toch een flinke tegenvaller.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: UK Open 2021

Bericht door Fred Raket »

Mooi voor Jitse [emoji106][emoji457]
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: UK Open 2021

Bericht door The Runner »

Wat is dat nou toch met Wright met weer een pijlenwissel tijdens de wedstrijd, dat hij met meerdere pijlen kan gooien is natuurlijk handig, maar hij lijkt het nu toch zijn hand te overspelen. Blijft bijzonder, maar toch hoop ik dat hij eens een keer besluit om 1 vast setje pijlen te nemen. Zal alleen (voorlopig) niet gebeuren
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: UK Open 2021

Bericht door Choco115 »

Door Twitter vergeet ik soms dat het forum ook nog bestaat, oeps! Zeer vermakelijk toernooi tot dusver, heb het idee dat het nog steeds alle kanten op kan, niet overtuigd dat MVG en Price ‘gewoon’ de finale halen
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: UK Open 2021

Bericht door ratm »

Ik zou juist niet weten wie MvG en Price zou moeten stoppen. Zeker niet nu er 3 wedstrijden op 1 dag moeten worden gespeeld.
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: UK Open 2021

Bericht door The Runner »

ratm schreefCOLONIk zou juist niet weten wie MvG en Price zou moeten stoppen. Zeker niet nu er 3 wedstrijden op 1 dag moeten worden gespeeld.
Nou, het antwoord is Wade en Humphreys [emoji6]
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: UK Open 2021

Bericht door Dartmat »

Mooi voor Wade, mooi voor Humphries. Jammer voor van Gerwen, met dik 106 gemiddeld kun je niet zeggen dat je slecht gooide.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: UK Open 2021

Bericht door ratm »

The Runner schreefCOLON 07 Mrt 2021, 22:08
ratm schreefCOLONIk zou juist niet weten wie MvG en Price zou moeten stoppen. Zeker niet nu er 3 wedstrijden op 1 dag moeten worden gespeeld.
Nou, het antwoord is Wade en Humphreys [emoji6]
Haha, inderdaad. Verrassend!
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: UK Open 2021

Bericht door ratm »

Dartmat schreefCOLON 07 Mrt 2021, 22:11 Mooi voor Wade, mooi voor Humphries. Jammer voor van Gerwen, met dik 106 gemiddeld kun je niet zeggen dat je slecht gooide.
Klopt. En voor het eerst gaf hij (mvg) ook credits aan de tegenstander.
Jacques zal wel blijven roepen dat Wade de stofzuiger is maar hij heeft eigenhandig de wereldkampioen en nummer 1 van de oom verslagen om dit toernooi te winnen.

8 verschillende spelers hebben nu een major in handen, dat is nooit eerder voorgekomen. Het is een leuke tijd om darts te kijken!
DeDeen
Lid
BerichtenCOLON 1000
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:17

Re: UK Open 2021

Bericht door DeDeen »

ratm schreefCOLON 08 Mrt 2021, 06:43
Dartmat schreefCOLON 07 Mrt 2021, 22:11 Mooi voor Wade, mooi voor Humphries. Jammer voor van Gerwen, met dik 106 gemiddeld kun je niet zeggen dat je slecht gooide.
Klopt. En voor het eerst gaf hij (mvg) ook credits aan de tegenstander.
Jacques zal wel blijven roepen dat Wade de stofzuiger is maar hij heeft eigenhandig de wereldkampioen en nummer 1 van de oom verslagen om dit toernooi te winnen.

8 verschillende spelers hebben nu een major in handen, dat is nooit eerder voorgekomen. Het is een leuke tijd om darts te kijken!
Ik vind het een ontiegelijke kuttijd om darts te kijken.
Geen publiek is 80% minder kijkwaarde.
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: UK Open 2021

Bericht door ybabl »

DeDeen schreefCOLON 08 Mrt 2021, 09:35
ratm schreefCOLON 08 Mrt 2021, 06:43
Dartmat schreefCOLON 07 Mrt 2021, 22:11 Mooi voor Wade, mooi voor Humphries. Jammer voor van Gerwen, met dik 106 gemiddeld kun je niet zeggen dat je slecht gooide.
Klopt. En voor het eerst gaf hij (mvg) ook credits aan de tegenstander.
Jacques zal wel blijven roepen dat Wade de stofzuiger is maar hij heeft eigenhandig de wereldkampioen en nummer 1 van de oom verslagen om dit toernooi te winnen.

8 verschillende spelers hebben nu een major in handen, dat is nooit eerder voorgekomen. Het is een leuke tijd om darts te kijken!
Ik vind het een ontiegelijke kuttijd om darts te kijken.
Geen publiek is 80% minder kijkwaarde.
Ik vind het wel prima zo. Natuurlijk is het leuker met publiek, maar ik kijk nu gewoon zonder geluid en een muziekje erbij aan. Ik kijk dan wel iets minder geconcentreerd, maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg met de hoeveelheid toernooien die we nu hebben.

Leuk voor Humphries dat ie zo'n prestatie neerzet, hopelijk doorbreekt hij nu iets aan kan ie wellicht richting vaste top 16 gaan. En Wade is niet mijn favoriete speler, maar ik kan alleen maar respect hebben voor de manier waarop hij al heel lang bij de top (of net eronder) hoort. Daarom ook terecht dat ie af en toe nog een groot toernooi wint.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: UK Open 2021

Bericht door ratm »

DeDeen schreefCOLON 08 Mrt 2021, 09:35
ratm schreefCOLON 08 Mrt 2021, 06:43
Dartmat schreefCOLON 07 Mrt 2021, 22:11 Mooi voor Wade, mooi voor Humphries. Jammer voor van Gerwen, met dik 106 gemiddeld kun je niet zeggen dat je slecht gooide.
Klopt. En voor het eerst gaf hij (mvg) ook credits aan de tegenstander.
Jacques zal wel blijven roepen dat Wade de stofzuiger is maar hij heeft eigenhandig de wereldkampioen en nummer 1 van de oom verslagen om dit toernooi te winnen.

8 verschillende spelers hebben nu een major in handen, dat is nooit eerder voorgekomen. Het is een leuke tijd om darts te kijken!
Ik vind het een ontiegelijke kuttijd om darts te kijken.
Geen publiek is 80% minder kijkwaarde.
Gelukkig hoor je wel publiek dus daar stoor ik me niet zo aan. Al is met wel leuker ja.
K1990
Lid
BerichtenCOLON 762
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2018, 11:01

Re: UK Open 2021

Bericht door K1990 »

ratm schreefCOLON 08 Mrt 2021, 15:50
DeDeen schreefCOLON 08 Mrt 2021, 09:35
ratm schreefCOLON 08 Mrt 2021, 06:43
Dartmat schreefCOLON 07 Mrt 2021, 22:11 Mooi voor Wade, mooi voor Humphries. Jammer voor van Gerwen, met dik 106 gemiddeld kun je niet zeggen dat je slecht gooide.
Klopt. En voor het eerst gaf hij (mvg) ook credits aan de tegenstander.
Jacques zal wel blijven roepen dat Wade de stofzuiger is maar hij heeft eigenhandig de wereldkampioen en nummer 1 van de oom verslagen om dit toernooi te winnen.

8 verschillende spelers hebben nu een major in handen, dat is nooit eerder voorgekomen. Het is een leuke tijd om darts te kijken!
Ik vind het een ontiegelijke kuttijd om darts te kijken.
Geen publiek is 80% minder kijkwaarde.
Gelukkig hoor je wel publiek dus daar stoor ik me niet zo aan. Al is met wel leuker ja.
Nu kunnen de spelers zich tenminste concentreren en worden ze niet negatief beïnvloed door het publiek. Uiteraard is publiek leuk m, als het respectvol is.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: UK Open 2021

Bericht door Fred Raket »

Mooie overwinning voor Wade [emoji457]
BUTTON_POST_REPLY