PDC World Championship 2021

Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door The Runner »

Ik ga voor Price
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
iamdave
Lid
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2020, 08:21

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door iamdave »

Er gaan nu een hoop dingen mee tellen als het gaat om de winst.
Price is erg gedreven en die gedrevenheid zal nu nog hoger zijn nu Van Gerwen er uit leg, Chisnall heeft momentum en een boost gekregen door de overwinning op Van Gerwen, Anderson heeft laten zien dat hij toch nog een mooi gemiddelde kan gooien en zijn dubbels weet te raken met zijn ervaring is hij bestand tegen druk maar maakt hij zich ook wel druk om randzaken en naar mijn mening is Bunting net iets te zelf verzekerd en kan denk ik makkelijk aan het wankelen gebracht worden.

Om een voorspelling te doen finale Chisnall vs Price met Price als winnaar.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

Vaak zie je dat degene die van MvG (en vroeger Taylor en RvB in zijn beste tijd) wint er vervolgens uit gaat. Ondanks de mooie vertoning van gisteren blijf ik Chisnall geen winnaar vinden. Price ligt het meeste voor de hand dus die verwacht ik als winnaar. Maar ik hoop op Bunting, dat zou echt een verassing zijn.
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Choco115 »

Ik denk zelf Anderson. Price vind ik niet echt indruk maken, wint steeds op het nippertje. Bunting zie ik echt niet gebeuren, Chisnall gaat er waarschijnlijk vanavond gewoon weer af, is wel vaker gebleken dat hij het op het laatste moment laat liggen. Dus blijft alleen nog Anderson over die al vaker heeft bewezen dat ie het WK kan winnen en gister zeer indrukwekkend was.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Fred Raket »

Gary Anderson vs Gerwyn Price wordt de finale denk ik
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

Mooie eerste wedstrijd. Jammer dat Bunting het net niet lang genoeg vol hield. Hij liet de wedstrijd heel langzaam uit zijn handen glippen.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

Gaat van Barneveld nou zeggen dat Wade wel wat blijdschap had mogen tonen na de 9-darter? Van Barneveld, de man die als eerste geen blijdschap toonde na een 9-darter.
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ratm »

Ik ben voor Gary maar zoals Price nu staat de finishen is er niets tegen in te brengen. Price wordt geheel terecht de nieuwe WK.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Fred Raket »

MvG ligt er uit, en het is gelijk stil hier [emoji6]
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door The Runner »

Price terecht wereldkampioen, hoor het hele seizoen het meest constant, had wat geluk in vorige ronden, maar dat is het geluk van de wereldkampioen.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door Choco115 »

ratm schreefCOLON 03 Jan 2021, 20:18 Gaat van Barneveld nou zeggen dat Wade wel wat blijdschap had mogen tonen na de 9-darter? Van Barneveld, de man die als eerste geen blijdschap toonde na een 9-darter.
Dat is wel heel hypocriet ja :lol:
ybabl
Lid
BerichtenCOLON 599
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2014, 15:10

Re: PDC World Championship 2021

Bericht door ybabl »

Terechte winnaar gisteren. Over het gehele toernooi was Price misschien niet geweldig, maar je kan ook zeggen dat ie het gewoon goed opgebouwd heeft naar de finale. Ik ben benieuwd hoelang hij aan de top mee kan blijven doen.
BUTTON_POST_REPLY