Eredivisie 21/22

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
The Runner
Lid
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2015, 20:42

Eredivisie 21/22

Bericht door The Runner »

Verrek, Feyenoord staat weer eens bovenaan! Al dat gedoe rond Berghius [emoji1] sloeg natuurlijk nergens op. Als Feyenoorder gun ik hem ook die overgang en begrijp ik het ook. Hij heeft prijzen gepakt met Feyenoord en is nog best lang gebleven en ja, Ajax is ook gewoon een goede volgende stap.

Ben blij dat Slot Feyenoord goed en leuk laat voetballen, nu hopen dat ze het zo lang mogelijk vol kunnen houden.
22 gram Target Rising Sun
Extra Short Deflectagrip Shafts Wit
Target Vision Flames White
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2915
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Eredivisie 21/22

Bericht door ratm »

The Runner schreefCOLON 22 Aug 2021, 21:31 Verrek, Feyenoord staat weer eens bovenaan! Al dat gedoe rond Berghius [emoji1] sloeg natuurlijk nergens op. Als Feyenoorder gun ik hem ook die overgang en begrijp ik het ook. Hij heeft prijzen gepakt met Feyenoord en is nog best lang gebleven en ja, Ajax is ook gewoon een goede volgende stap.

Ben blij dat Slot Feyenoord goed en leuk laat voetballen, nu hopen dat ze het zo lang mogelijk vol kunnen houden.
Ik als Feyenoorder vind het ook prima dat Berghuis naar Ajax is gegaan. Jammer natuurlijk en ik zou het ook begrijpelijk vinden als Feyenoord een clausule had opgenomen waarin stond dat hij niet naar een concurrent kan maar aangezien men dat niet heeft gedaan is het prima zo.
Ik heb ook wel vertrouwen in Slot maar ook hij heeft natuurlijk te maken met een selectie die te weinig kwaliteit heeft om voor de titel mee te kunnen doen. Maar ze hebben iig de intentie om vooruit te voetballen en dat kan ik alleen maar toejuichen.
Gebruikers-avatar
Fred Raket
Moderator
BerichtenCOLON 6055
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:59

Re: Eredivisie 21/22

Bericht door Fred Raket »

The Runner schreefCOLONVerrek, Feyenoord staat weer eens bovenaan! Al dat gedoe rond Berghius [emoji1] sloeg natuurlijk nergens op. Als Feyenoorder gun ik hem ook die overgang en begrijp ik het ook. Hij heeft prijzen gepakt met Feyenoord en is nog best lang gebleven en ja, Ajax is ook gewoon een goede volgende stap.

Ben blij dat Slot Feyenoord goed en leuk laat voetballen, nu hopen dat ze het zo lang mogelijk vol kunnen houden.
Mooi shirtje ja [emoji6]
Nu nog kijken tegen FC Utrecht of het nog goed gaat bij Feyenoord.
BUTTON_POST_REPLY