Herstart Spel "Hoe goed ken jij"

Topics die NIET met darts te maken hebben
BUTTON_POST_REPLY
Buel
Moderator
BerichtenCOLON 1327
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 00:42

Herstart Spel "Hoe goed ken jij"

Bericht door Buel »

Beste mensen,

Ik overweeg om het spel "hoe goed ken jij je medespelers" te herstarten.
Spelregels zijn simpel!
Ik stel 10 vragen waarop meerdere antwoorden mogelijk zijn. Geef het antwoord waarvan je denkt dat dat het meest door de anderen wordt gegeven. Soms stel ik een restrictie door het woordje NIET
Alle scores worden met elkaar vermenigvuldigd en de keren dat je een uniek antwoord gaf worden erbij opgeteld. Zo ontstaat een ranglijst die weer (bij doorgang) gebruikt wordt in een overall-klassement.
Voorbeeld: Ik stel de vraag: noem een Nederlandse dartspeelster en je antwoord is Francis Hoenselaar en 9 anderen hebben datzelfde antwoord gegeven. Dan krijg je 10 punten (1 + 9) Geef je het Antwoord Mieke de Boer en je bent de enige krijg je 1 punt. Een vereiste is wel: antwoord via PB!(dit ter voorkoming van beinvloeding)
Vragen kunnen over vanalles gaan. Heb je suggesties voor/over het spel laat het me weten via de bekende wegen. PB, Twitter, Facebook, Mail

Om even een begin te maken zal ik een ronde starten met een lange looptijd, bij (voldoende) deelname word de inzendtermijn verkort naar 2 weken.

1) Noem een Meisjesnaam met een A
2) Noem een Jongensnaam met een A
3) Noem een Nederlandse darter, Niet Michael van Gerwen
4) Noem een Nederlandse Dartster
5) Noem een Politieke Parij
6) Boem een Minister van het huidige Kabinet
7) Noem een Fractie Voorzittier
8) Noem een Land in Europa
9) Noem een Amerikaanse President
10) Noem een deelnemer van het Darts-talk Forum

Inzendtermijn sluit op 31 juli 23.59 uur
Iedereen mag meedoen aan voorspellingen die ik organiseer. Instappen kan en mag altijd
Voeg me gerust toe op fb of twitter (dartfanaat)
BUTTON_POST_REPLY